کتاب حقیقتی دیگر

A Separate Reality
ب‍از ه‍م گ‍ف‍ت و ش‍ن‍ودی ب‍ا دون خ‍وان
کد کتاب : 69825
مترجم :
شابک : 978-9649025964
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1388
سال انتشار میلادی : 1971
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب حقیقتی دیگر اثر کارلوس کاستاندا

کتاب حقیقتی دیگر، دومین کتاب از مجموعه آثار کارلوس کاستاندا، شامل آموزه‌ها و تعلیماتی مرتبط با مقوله آگاهی، عرفان و ماوراءالطبیعه است. این مجموعه روایتی دنباله‌دار و به هم مرتبط است که باید به ترتیب خوانده شود، در غیر این صورت محتوایش غیرقابل درک خواهد بود.
کتاب حقیقتی دیگر (Separate Reality)، ادامه کتاب «تعلیمات دن خوان» است و کاستاندا که پس از غیبتی طولانی دوباره نزد دن خوان بازگشته، این بار با ابعاد جدیدی از زندگی مواجه شده و تمام پیشفرض‌هایش نسبت به جهان هستی متحول می‌شود. هر‌ آنچه که قبلا برایش ناممکن بود، اکنون مقابل چشمان متحیرش رخ می‌دهد، از سفر با آب، تا طی‌الارض و ورود به ابعاد دیگر جهان هستی.
کارلوس کاستاندا (Carlos Castaneda)، نامی شناخته‌ شده برای تمام کسانی است که به کتاب‌های عرفانی و مسائل ماوراءالطبیعه علاقمند هستند. او در مجموعه کتاب‎هایش، تعلیمات پیر دانایی به نام «دن خوان» را بازگو می‎کند که استادی بی‌بدیل در معرفت است و دانش و روشن بینی خود را از طریق تجارب عملی و صبوری بسیار، به کاستاندا منتقل می‎کند.

کتاب حقیقتی دیگر

کارلوس کاستاندا
کارلوس کاستاندا یا کارلُس سزار سالوادُر آرانا کاستانیِدا (Carlos César Salvador Arana Castañeda) (زاده ۲۵ دسامبر ۱۹۲۵ پرو - درگذشته ۲۷ آوریل ۱۹۹۸) نویسنده پرطرفدار آمریکایی کتاب‌های شمن‌باوری بود. دوازده کتاب وی به ۱۷ زبان ترجمه گردیده و ۸ میلیون نسخه فروش داشته‌اند که جنجال و توجه فراوانی در میان علاقه‌مندان به فلسفه و مردم‌شناسی را برانگیخته است.او در آغاز با تکیه بر آموزه‌های دون خوان در سال ۱۹۶۸ یک سری کتاب نوشت که آموزه‌های او را در شمنیزم...