کتاب عکاسی خیابانی با اریک کیم

Street Photography 101
(چهار کتاب از اریک کیم)،(همراه با سی دی)
کد کتاب : 69885
مترجم :
شابک : 978-6007683446
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 221
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب عکاسی خیابانی با اریک کیم اثر اریک کیم

کتاب عکاسی خیابانی با اریک کیم مجموعه‌ای از 4 کتاب الکترونیک این نویسنده است که در قالب یک کتاب منتشر شده است. اریک کیم به عنوان فردی که در زمینه‌ی عکاسی خیابانی تجربه و اطلاعات زیادی دارد سعی کرده تا با اشتراک گذاشتن این مطالب عکاسان و علاقه‌مندان به سبک عکاسی خیابانی را همراهی کند. در واقع این کتاب چکیده‌ای از تجربیات او در برگزاری نمایشگاه‌های عکاسی و رشته عکاسی خیابانی است. اریک کیم سالهاست که به عنوان عکاس و پژوهشگر عکاسی خیابانی فعالیت دارد سعی کرده در این کتاب منطبق معیارهای روز عکاسی نوین صحبت کند. زبان او زبان ساده‌ای است و خواننده را همراه او نه به هنر عکاسی خیابانی که به هنر زندگی علاقه‌مند می‌کند. از این رو می‌توان گفت این کتاب در حوزه‌ی خود موفق است چرا که توانسته افراد زیادی را به این سبک علاقه‌مند کند.
این کتاب خود شامل چهار کتاب با عناوین «مقدمه‌ای بر عکاسی خیابانی»، «۳۱ روز برای غلبه بر ترس از عکاسی خیابانی»، «دستورالعمل پروژه عکاسی خیابانی» و «شبکه‌های اجتماعی برای عکاسان» است. در بخش اول اریک کیم تعریف و مقدمه‌ی خود را درباره عکاسی خیابانی بیان می‌کند. این بخش شامل نحوه کار و تکنیک‌های لازم برای شروع کار عکاسی خیابانی است. در کتاب دوم ترس‌هایی که هر فرد ممکن است در شروع کار عکاسی خیابانی داشته باشد مطرح می‌شود. تمرین‌ها و راهکارهایی که در این بخش ارائه می‌شود می‌تواند برای عکاسان ایرانی هم کارآمد و مفید داشته باشد.
در کتاب سوم با عنوان «دستورالعمل پروژه عکاسی خیابانی» نویسنده روش‌هایی را برای ادامه مسیر کار عکاسی و پیشرفت در این حوزه ارائه می‌کند. این بخش برای افرادی که به برگزاری و انجام پروژه‌های عکاسی خلاق علاقه دارند مفید خواهد بود.
با توجه به فراگیر شدن فضاهای مجازی-جایی که عرصه برای ظهور عکاسان بسیار فراخ است- تعاریف و مفاهیم عکاسی در این رسانه هم کمی تغییر کرده است. اریک کیم در کتاب چهارم از عملکرد و شگردهای موفقیت در این فضا صحبت می‌کند. اریک کیم شبکه‌های اجتماعی را بستری برای خلق منزلت معرفی می‌کند.
کتاب حاضر با ترجمه‌ی شاهین غفاری و نیما رجبی از سوی انتشارات تیسا راهی بازار نشر شده است تا عکاسان و علاقه‌مندان به عکاسی از مطالب آن استفاده کنند.

کتاب عکاسی خیابانی با اریک کیم

اریک کیم
اریک کیم (Eric Kim) از عکاسان خیابانی شناخته ‌شده ایست که آوازه تکنیک‌ها و ترفندهای حرفه‌ای‌ اش در همه جای جهان پیچیده است. شاید بدین علت که می‌توان عکاسی خیابانی را جز دشوارترین ژانرهای عکاسی دانست و هر نکته و سخنی می‌تواند شبیه یک چراغ، راهنمای این مسیر سخت باشد.
دسته بندی های کتاب عکاسی خیابانی با اریک کیم