کتاب چرخ زمان (7) بخش اول

The Shadow Rising
خیزش تاریکی (بذر تاریکی)
کد کتاب : 70005
مترجم :
شابک : 978-6227990058
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 640
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

چرخ زمان (8) بخش دوم
The Shadow Rising
خیزش تاریکی (دام های روی دیان)
کد کتاب : 134997
مترجم :
شابک : 978-6227990188
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 640
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب چرخ زمان (7) بخش اول اثر رابرت جردن


در خیزش تاریکی، هفتمین جلد از پرفروش‌ترین سری تخیلی حماسی رابرت جردن، یعنی چرخ زمان، مجموعه ی پرطرفدار نیویورک تایمز، رند الثور اکنون شمشیر کالاندور را در دست دارد. او هم قهرمان نور و هم اژدها متولد شده است. اکنون، او به دنبال پاسخی برای پیشگویی دیگری است که مربوط به افراد جنگجو به نام آیل است تا او را در مسیر یادگیری نحوه استفاده از یک قدرت قرار دهد.
رند با همراهی مویران به منطقه ی آیل می رسد و وایز به او اجازه ورود به شهر مقدس را می دهد. پس از عبور از قاب درب مویران به آینده نگری دست می یابد در حالی که آیل در انتظار بازگشت رند است، چه با هر دو دستی که با نمادهای اژدها مشخص شده بیاید، که هویت او را برای همیشه مشخص می کند و چه هرگز پیدایش نشود.
مجموعه ی چرخ زمان از زمان اولین نمایش خود در سال 1990، میلیون ها خواننده را در سراسر جهان با گستره، اصالت و شخصیت های جذاب خود مجذوب خود کرده است. شش کتاب آخر مجموعه همگی پرفروش‌ترین شماره 1 نیویورک تایمز بودند و چشم جهان به عنوان یکی از محبوب‌ترین رمان‌های آمریکا توسط PBS The Great American Read نام‌گذاری شد.
چرخ زمان اکنون یک سریال در Prime Video با بازی Rosamund Pike در نقش Moiraine است!

کتاب چرخ زمان (7) بخش اول

رابرت جردن
جیمز الیور ریگنی جونیور متولد 17 اکتبر 1948 و درگذشته 16 سپتامبر 2007 ، که بیشتر با نام مستعار رابرت جوردن شناخته می‌شود، نویسنده اهل آمریکا است. او از این نام مستعار در رمان خیال‌پردازی حماسی خود یعنی مجموعه پرفروش چرخ زمان که او بیشتر با این سری شناخته‌شده است، استفاده می‌کند.رابرت جوردن زاده چارلستون، کارولینای جنوبی در ایالت‌های جنوبی آمریکا است. او در دو ماموریت از جنگ ویتنام (از ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۰) برای نیروی زمینی ایالات متحده آمریکا به عنوان تفنگدار هلیکوپتر خدمت کر...