کتاب اشتباه خوش مزه

It's Okay to Make Mistakes
کد کتاب : 76925
مترجم :
شابک : 978-6006860299
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

هیچ اشکالی نداره
It's Okay to Make Mistakes
کد کتاب : 70056
مترجم :
شابک : 978-6004776004
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هیچ اشکالی نداره اثر تاد پار

کتاب « هیچ اشکالی نداره» نوشته « تاد پار» توسط انتشارات فنی ایران – نردبان منتشر شده است.
کتاب های پرفروش تاد پار به بچه ها یادآوری می کند که تفاوت ها را بپذیرند، شکرگزار باشند، یکدیگر را دوست داشته باشند و خودشان باشند. کتاب « هیچ اشکالی نداره» شامل حوادث شاد زندگی، اشتباهات و آشفتگی هایی است که می تواند منجر به کشف خود شود. تاد پار با تصویرهای جسورانه و مناسب برای بچه ها و اشتیاق به ایجاد حس خوب در خوانندگان، موضوعی به موقع را زنده می کند، آنها را تشویق می کند چیزهای جدید را امتحان کنند، آزمایش کنند و جرأت کنند مسیرهای جدید را کشف کنند.
از رنگ‌آمیزی خارج از خطوط و ایجاد یک اثر هنری منحصر به فرد گرفته تا یافتن یک دوست جدید، هر صفحه برداشتی مناسب برای بچه‌ها در مورد اهمیت فرصت‌سازی، امتحان کردن چیزهای جدید و پذیرش زندگی، اشتباهات و همه چیز ارائه می‌دهد.

کتاب هیچ اشکالی نداره

تاد پار
تاد پار (زاده ۹ ژوئیه ۱۹۶۲) نویسنده، تصویرگر و تهیه‌کننده تلویزیونی آمریکایی است. پار در راک اسپرینگز، وایومینگ بزرگ شد و بعداً در سال 1995 به سانفرانسیسکو نقل مکان کرد و در آنجا به عنوان یک هنرمند حرفه ای را دنبال کرد. او همچنین قبل از تبدیل شدن به یک نویسنده تمام وقت به عنوان مهماندار هواپیما کار کرده است.در نوامبر 2004، برنامه تلویزیونی او به نام ToddWorld برای اولین بار در TLC و Discovery Kids پخش شد.
قسمت هایی از کتاب هیچ اشکالی نداره (لذت متن)
بله، هر چیز کوچک و بی اهمیتی می تواند کوچولوهای نازنین ما را نگران کند؛ یک صدای ناآشنا، جای تازه، آدم ها و چیزهای تازه، خاموشی، زمان و حتی جیش کودک می تواند او را نگران کند. اما نگران نباشید! این کتاب با تصویرهایی زیبا و دلنشین و شعرهای آهنگین و شیرین به کودکانتان یاد می دهد چطور و نگرانی غلبه کند.