کتاب صوتی پنج حکایت

Collection of Plays
کد محصول : 70121
مترجم :
گوینده :
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت
نوع رسانه : CD
تعداد حلقه : 1
نوع بسته بندی : قاب مقوایی
زبان اثر : فارسی

معرفی کتاب صوتی پنج حکایت اثر ویلیام شکسپیر

ویلیام شکسپیر در نمایش‌نامه‌های خود با لحنی طنزآمیز و کمیک انتقاد کرده است تا آسان‌تر بتواند آنچه را که در ذهن خود دارد به تصویر بکشد. در این کتاب صوتی، شما به خوبی متوجه می‌شوید که شکسپیر به قدری خلاقانه به شخصیت‌پردازی داستان‌هایش پرداخته است که هرگز اشخاص از ذهنتان پاک نخواهد شد.
در نمایش‌نامه تاجر ونیزی شکسپیر، جعبه طلا و جواهرات را به نوعی ابزار قرار می‌دهد تا شخصیت و ذات هر کدام از خواستگارها را به خوبی به نمایش بگذارد. شایلاک در این نمایش‌نامه، شخصیتی یهودی و پست است که ویژگی‌های بد اخلاقی‌اش موجب ناآرامی در جامعه و قرار گرفتن شخصیتی پاک به نام آنتانی در برابرش می‌شود.

کتاب صوتی پنج حکایت

ویلیام شکسپیر
ویلیام شکسپیر، زاده ی سال 1564 و درگذشته ی سال 1616 میلادی، شاعر و نمایشنامه نویس انگلیسی بود. بسیاری او را بزرگترین نویسنده در زبان انگلیسی دانسته اند.شکسپیر در 26 آوریل 1564 در شهر استراتفورد در انگلستان غسل تعمید داده شد. شهرت او به عنوان شاعر، نویسنده، بازیگر و نمایشنامه نویس منحصر به فرد است و برخی او را بزرگترین نمایشنامه نویس تاریخ می دانند. با این حال، بسیاری از حقایق زندگی او مبهم است. پدرش از صاحب منصبان دیوانی بود که گویا بعدها با مشکلات مالی مواجه شد و مادرش، فرزند زمین داری نسبتا...