کتاب مغز

The Brain
(آنچه همگان باید بدانند)
کد کتاب : 70177
مترجم : پریسا بخشنده
شابک : 978-6227386295
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

هر آنچه نیاز است راجع به مغز بدانید
The Brain
کد کتاب : 130335
مترجم :
شابک : 978-6222575670
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مغز اثر گری ال ونک

هدف اصلی مغز چیست؟ یک سوال ساده، اما پاسخ آن هزاران سال طول کشیده است تا ما شروع به درک کنیم. مغز برای زندگی روزمره ما بسیار حیاتی است، اما هنوز هم تا حدودی یک راز باقی مانده است. گری ال. ونک ما را به گشت و گذار در مورد آنچه در مورد این اندام مرموز می دانیم می برد و به ما نشان می دهد که چگونه عملکرد مغز انسان افکار، احساسات و ترس های ما را تولید می کند و به سوالاتی مانند: چگونه انسان ها چنین بزرگ تکامل یافته اند. احساس چیست و چرا آنها را داریم؟ خاطره چیست و چرا به این راحتی فراموش می کنیم؟ رژیم غذایی شما چه تاثیری بر تفکر و احساس شما دارد؟ وقتی مغز شما پیر می شود چه اتفاقی می افتد؟
در طول تاریخ بشر، ناآگاهی در مورد مغز باعث شده است که مداخلات غیرعلمی و گاه مضر متعددی بر اساس تفسیرهایی از حقایق علمی که اشتباه بوده اند، ابداع شود. ونک در مورد اینکه چرا این افسانه های علوم اعصاب تا این حد محبوب هستند و چرا برخی از مداخلات مبتنی بر آنها باعث اتلاف وقت و هزینه می شود بحث می کند. با بینش‌های روشن‌کننده، طنز ملایم و سادگی خوشایند،" کتاب مغز " (آنچه همگان باید بدانند) زیست‌شناسی پیچیده مغز ما را برای خوانندگان عمومی قابل دسترس می‌کند.

کتاب مغز

گری ال ونک
گری ال. ونک، استاد روانشناسی و علوم اعصاب و ویروس شناسی مولکولی، ایمونولوژی و ژنتیک پزشکی در دانشگاه ایالتی اوهایو است. او یک محقق بین المللی شناخته شده در زمینه اختلالات مغزی مرتبط با سن، یک مربی برنده جایزه، و نویسنده بیش از 220 مقاله و فصل تحقیقاتی، و همچنین مغز شما در مورد غذا: چگونه مواد شیمیایی افکار و احساسات شما را کنترل می کنند (OUP 2014) است. ). او در هیئت علمی دانشگاه جانز هاپکینز خدمت کرد و مدیر بخش نوروبیولوژی یادگیری و حافظه و اساس بیولوژیکی برنامه رفتار در بنیاد ملی علوم درواشن...