کتاب کاری که شما اکثرا نمی دانید چطور انجام دهید

A Job You Mostly Won't Know How to Do
کد کتاب : 70294
مترجم : فاطمه معصومی
شابک : 978-6004680820
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب کاری که شما اکثرا نمی دانید چطور انجام دهید اثر پیت فروم

پیت فروم که پنج بار برنده جایزه کتابفروشی شمال غربی اقیانوس آرام شده است، با رمان جدید و پر از دل خود، داستانی عاشقانه درباره خانواده پر از امید و انعطاف پذیری و فرصت های دوم، به کنترپوینت می پیوندد.
یک نجار کم حرف به قدری مشغول قرار دادن جزئیات نهایی در خانه دیگران بوده است که توجه زیادی به رویه فیکساتور خود نداشته است. اما وقتی همسرش اولین فرزندشان را باردار می‌شود، متوجه می‌شود که باید هنرش را نزدیک‌تر به خانه به کار ببرد. برای تاز و مارنی، رویاهای آنها در کانون توجه قرار می گیرد، که توسط حس عمیق عشق و اکنون خانواده آنها حفظ می شود.

کتاب کاری که شما اکثرا نمی دانید چطور انجام دهید

پیت فروم
پیت فروم (متولد ۲۹ سپتامبر ۱۹۵۸) رمان‌نویس، نویسنده داستان‌های کوتاه و خاطرات‌نویس آمریکایی است.فروم در شوروود، ویسکانسین متولد شد و دارای مدرک B.S. در رشته زیست شناسی حیات وحش از دانشگاه مونتانا، جایی که در سال 1981 با درجه ممتاز فارغ التحصیل شد. او پنج بار برنده جایزه ادبی کتابفروشان شمال غربی اقیانوس آرام، نویسنده پنج مجموعه داستان کوتاه، پنج رمان و دو خاطره است. در سال 2007 فیلمنامه فیلم کوتاه باران خشک (CHINOOK در فرانسه) را بر اساس داستان خود به همین نام نوشت و در سال 201...