کتاب آن سوی نیمه شب

The Other Side of Midnight
کد کتاب : 7032
مترجم :
شابک : 9789649110158
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 576
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1973
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب آن سوی نیمه شب اثر سیدنی شلدون

آن سوی نیمه شب یکی از آثار پرطرفدار سیدنی شلدون برای نسل امروز می باشد.

نوئل پیج در بین دو جنگ جهانی در خانواده ای فقیر در مارسی فرانسه متولد می شود. با حرف اطرافیان به این باور می رسدکه او از همه بهتر است. او در ابتدا به پدرش اختصاص داده شده است ، هنگامی که بزرگتر می شود از زیبایی او سرمایه می گیرد و او را مجبور می کند که معشوقه آگوست لنچون ، صاحب بوتیکی مجلل شود. او مجبور می شود با او رابطه جنسی برقرار کند . پدرش به او می گوید اگر بتواند مردان را کنترل کند ، می تواند قدرتمند باشد. او به پاریس فرار می کند ، جایی که او توسط خلبان آمریکایی لارنس "لری" داگلاس ، مسحور می شود ، لری قول می دهد هنگام بازگشت از لندن با او ازدواج کند. وقتی او برنمیگردد ، نوئل دچار سینه پهلو می شود و توسط پزشک یهودی کاتز نجات می یابد ، که از خودگذشتگی دکتر به او کمک می کند تا روی پاهای خود برگردد. او با عصبانیت نسبت به خیانت لری ، کودک نابالغ خود را با دردناکترین روش سقط جنین کرده و بقیه زندگی خود را به برنامه ریزی برای انتقام اختصاص داد. در همین حال ، لری به ایالات متحده باز می گردد و با کاترین ازدواج می کند ، هرچند که رابطه آنها پس از جنگ جهانی دوم سخت می شود ، زیرا کاترین احساس می کند که لری به عنوان یک مرد متفاوت بازگشته است..

کتاب آن سوی نیمه شب

سیدنی شلدون
سیدنی شلدون (به انگلیسی: Sidney Sheldon) (زاده ۱۱ فوریه ۱۹۱۷ - درگذشته ۳۰ ژانویه ۲۰۰۷) رمان نویس معروف آمریکایی بود. شلدون پیش از روی آوردن به رمان نویسی، فیلمنامه ها و نمایشنامه هایی نوشت که او را برنده جایزه هایی همچون اسکار بهترین فیلمنامه نویسی و جایزه نمایشنامه نویسی تونی کردند. او در داستان نویسی بسیار موفق بود و با انتشار تنها ۱۸ رمان هفتمین پرفروش ترین نویسنده تاریخ است.وی افزون بر رمان نویسی بیش از ۳۰ فیلمنامه، ۲۵۰ فیلمنامه تلویزیونی و ۱۰ نمایشنامه نوشت ، آثار شلدون در بیشتر کشورهای ...
قسمت هایی از کتاب آن سوی نیمه شب (لذت متن)
کاترین منتظر بود. احساس می کرد تاریکی مانند امواج کینه توزی او را در بر می گیرد. لاری را صدا زد، صدایش ترسیده و نامطمئن بود، گلویش را صاف کرد و دوباره بلند تر فریاد زد: لاری؟ می توانست صدایش را که چند قدم دورتر توسط تاریکی کشته می شود، بشنود. به نظر می رسید هیچ چیزی در این محل زنده نمی ماند و کاترین اولین علائم وحشت را احساس کرد. به خود گفت [البته که لاری برمی گردد. تمام کاری که باید بکنم، این است که آرام در جایی که هستم بمانم.