کتاب دست نوشته های پراکنده

dast neveshte haye parakande
سیاسی،تاریخی، اجتماعی و فرهنگی
کد کتاب : 70402
شابک : 978-9648698404
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 402
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب دست نوشته های پراکنده اثر داود علی بابایی

کتاب حاضر اثری از داود علی بابایی می باشد که توسط انتشارات امید فردا منتشر شده است.
مطبوعات رکن چهارم دمکراسی بعد از قوه مجریه، قضاییه و مقننه می‌باشد و مثال زده‌اند اگر در یک جامعه مطبوعات وجود نداشته باشد و یا این که اگر مطبوعات آزادی در بیان نداشته باشند مانند ساختمانی است که فاقد روشنایی می‌باشد با این که بیش از سی و شش سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و مطبوعات فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر گذارده است و در کل حالت مطلوب و مردم‌پسند نداشته است به همین سبب مقالاتی که در این کتاب در زمینه سیاسی، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی آمده است فقط اندکی از آن‌ها در مطبوعات چاپ شده است و به علت جو حاکم بر مطبوعات از چاپ بیشتر این مقالات خودداری شده است و اکنون در یک کتاب تحت عنوان دست‌نوشته‌های پراکنده سیاسی، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی جمع‌آوری شده است.

کتاب دست نوشته های پراکنده

داود علی بابایی
داوود علی بابایی یک نویسنده مستقل است. کسی که اساسی‌ترین دغدغه‌اش تاریخ، خصوصا تاریخ معاصر ایران است. تا به حال از او کتاب‌های زیادی منتشر شده اما مهم‌ترین و شاید اثرگذار‌ترین کتابش مجموعه‌ای است با عنوان «۲۵ سال در ایران چه گذشت» که مربوط به بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی از کمی قبل‌تر از پیروزی انقلاب به این سو است. تاکنون ۱۰ جلد از این مجموعه منتشر شده و علی‌بابایی امیدوار است بتواند کار انتشار این مجموعه را ادامه دهد هر چند که خودش می&zwnj...
دسته بندی های کتاب دست نوشته های پراکنده
قسمت هایی از کتاب دست نوشته های پراکنده (لذت متن)
" پرونده ایران در تاریخ هجدهم اسفند ۱۳۸۴مطابق با هشتم مارس ۲۰۰۶ از سوی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی به شورای امنیت ارجاع شد. شورای امنیت تاکنون شش قطعنامه علیه پرونده اتمی ایران تصویب کرده که چهار قطعنامه آن حاوی تحریم های تازه بوده است. قطعنامه هایی که شورای امنیت تاکنون دربارهٔ برنامه اتمی ایران صادر کرده، ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد است که به مسئولیت سازمان در مواجهه با تهدید علیه صلح جهانی می پردازد."