کتاب هزار و یک دلیل برای شاد بودن

A Thousand Names for Joy
کد کتاب : 70483
مترجم :
شابک : 978-6226683661
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 394
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب هزار و یک دلیل برای شاد بودن اثر بایرن کیتی

هنگامی‌ که به افکار بیهوده خود اهمیت نمی‌دهید، زندگی بسیار ساده می‌شود. بایرون کتی و استیون میچل در کتاب هزار و یک‌ دلیل برای شاد‌ بودن با استفاده از آموزه‌های تائو ته چینگ، شما را به آزادی ذهن و شاد زیستن در زندگی دعوت می‌کنند. این اثر فوق‌العاده در وصف ذهن آگاهی به هنگام فعالیت‌های روزانه است و شما را به‌ پذیرش هر چیزی همانگونه که هست، تشویق می‌کند.

سوال کردن درباره افکاری که به نظر واقعی می رسند - افکاری که ممکن است بخشی از هویت ما باشند - جرئت می خواهد. در این کتاب کیتی خوانندگان کتاب را به تفصیل دیدن آزادی که ورای کندوکاو ذهن قرار دارد، به شدت تشویق می کند. همان طور که تا به حال حدس زده اید، این کتاب خیلی بیشتر از تفسیر کتاب تائو ته چینگ است. نگاهی اجمالی است به عمق وجود و زندگی زنی که بیست سال با آنچه لائو تزو نوشته، زندگی کرده است. معرفت عمیق و سبک بالی را که در برگرفته یک نظریه نیست و کاملا موثق است. به همین دلیل این کتاب تا این حد واضح و گیراست. تصویر زنی است که عمیقا شاد است، چه در حال رقصیدن با نوه نوزادش باشد، یا وقتی که در می یابد سارقین به خانه اش دستبرد زده اند.

این کتاب به شما کمک می‌کند که اضطراب‌ها و تشویش‌های درونی خود را رها کنید و به آرامش ذهن و شادی در زندگی دست یابید.

کتاب هزار و یک دلیل برای شاد بودن

بایرن کیتی
بایرن کاتلین میچل، معروف به بایرن کیتی (متولد 6 دسامبر 1942)، سخنران و نویسنده آمریکایی است که روش تحقیق از خود را می آموزد معروف به "کار بایرن کیتی" یا به سادگی "کار". او بنیانگذار Byron Katie International است، سازمانی که شامل مدرسه کار و خانه چرخش در اوجا، کالیفرنیا است. TIME او را به عنوان "یک مبتکر معنوی برای قرن 21" توصیف می کند.
دسته بندی های کتاب هزار و یک دلیل برای شاد بودن