کتاب متون روانشناسی بالینی به زبان انگلیسی

Clinical Psychology Texts in English
کد کتاب : 70658
شابک : 978-9640367148
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب متون روانشناسی بالینی به زبان انگلیسی اثر سعید پورنقاش تهرانی

کتاب حاضر برگزیدهای از مهمترین و رایج ترین مطالبی است که در روانشناسی بالینی مطرح میباشد. این کتاب برای دانشجویان رشته روانشناسی تدارک دیده شده است که می بایستی 6 واحد درسی را در متون روانشناسی به زبان انگلیسی بگذرانند. گرچه نویسنده این کتاب قبلا کتابی تحت عنوان «متون روانشناسی به زبان انگلیسی» را تألیف نموده است، ولی تألیف حاضر به طور کامل مرتبط با مطالب بالینی می باشد که دانشجویان رشته روانشناسی را با موضوعات خاص بالینی به زبان انگلیسی، آشنا می سازد. همچنین، با توجه به این که در ارتباط با روانشناسی بالینی کتاب های متعددی وجود دارد، کتاب تألیفی حاضر خلاصهای از مهمترین موضوعات این رشته را گرد هم آورده است که اطلاعات اجمالی و مفیدی را برای دانشجویان این رشته فراهم می سازد.
علاوه بر این، به منظور سادهتر کردن فهم مطالب، موضوعات مرتبط با اختلالات روانی از جمله، تعریف، آسیب شناسی، علائم و درمان آنها، به شکل خلاصه جمع آوری شده است. این روش همچنین به دانشجویان کمک می کند تا مباحثی که در دروس دیگرشان از جمله آسیب شناسی روانی و روان شناسی فیزیولوژیک ارائه می شود را بهتر درک کنند.

کتاب متون روانشناسی بالینی به زبان انگلیسی

سعید پورنقاش تهرانی
سعید پورنقاش تهرانی متولد سال 1341، دانشیار دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران می باشد. وی دارایکارشناسی, 1364, علوم متفرقه, The American Universityکارشناسی ارشد, 1368, روانشناسی, The American University؛ دکتری, 1372, روانشناسی, The American University است.
دسته بندی های کتاب متون روانشناسی بالینی به زبان انگلیسی