کتاب خانم معلم پرنده 2

Superjuffie komt in actie!
(درخت بلوط دیجیتالی)
کد کتاب : 70875
مترجم :
شابک : 978-6222043681
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب خانم معلم پرنده 2 اثر یانکه اسخاتفلد

خانم‌معلم یوسیه شبیه خانم‌معلم‌های معمولی است، ولی یک قابلیت عجیب و غریب دارد؛ وقتی جان حیوانی در خطر باشد، تبدیل می‌شود به خانم‌معلم پرنده!
تعطیلات تابستانی شروع شده و خانم‌معلم یوسیه خوش‌حال است که می‌تواند کمی استراحت کند. اما ناگهان معلوم می‌شود که آقای شهردار برنامه‌های خاصی برای پارک مرکزی شهر دارد؛ درست در محلی که خانه‌ی خانم‌معلم یوسیه هم آنجاست. همه‌چیز قرار است به‌ هم بریزد و از نو ساخته شود. شهردار می‌خواهد درخت‌ بلوط دویست‌ساله را هم قطع کند و به‌جایش «طبیعت جدید» قرار دهد. خانم‌معلم پرنده متوجه می‌شود که این طبیعت قلابی خیلی سمی و دردسرساز است و باید جان حیواناتی را که از محصولات این طبیعت قلابی خورده‌اند، نجات بدهد. آیا خانم‌معلم پرنده می‌تواند جلوی نقشه‌های آقای شهردار را بگیرد؟

کتاب خانم معلم پرنده 2

یانکه اسخاتفلد
یانکه اسخاتفلد (Janneke Schotveld) (Lelystad، 3 مارس 1974) نویسنده هلندی کتاب های کودکان است. در سال 2018 فیلم Superjuffie اکران شد که بر روی کتابی به همین نام توسط اسخاتفلد منتشر شده در سال 2011 نوشته شده است.بعد از دبیرستان، شوتولد به تحصیل در درمان خلاق پرداخت. سپس دوره ای را در پابو دنبال کرد. او از سال 2007 به نوشتن کتاب کودک پرداخت. با اولین کتاب خود ویلا فاین برنده Hotze de Roosprijs شد. او در سال 2012 برای کتاب Superjuffie از سنای هیئت منصفه کودکان هلند دریافت کرد! یک تعریف از هیئت من...