کتاب 11.22.63

11/22/63
کد کتاب : 71054
مترجم :
شابک : 978-1444727333
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1000
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب 11.22.63 اثر استیون کینگ

کتاب «11.22.63» رمانی نوشته «استیون کینگ» است که اولین بار در سال 2011 به انتشار رسید. «ال تمپلتون» در انبار رستوران خود، یک «لانه خرگوش زمانی» را پیدا کرده—پرتالی که به نقطه ای مشخص در گذشته منتهی می شود: ساعت 11:58 قبل از ظهر در 9 سپتامبر سال 1958. «ال» اعتقاد دارد هر بار کسی از این «لانه خرگوش» عبور می کند، صرف نظر از این که چه مدت در آنسوی پرتال مانده باشد، تنها پس از گذشت دو دقیقه به سال 2011 بازمی گردد؛ به علاوه، با هر بار ورود مجدد به آن صبح در 52 سال پیش، تاریخ تکرار می شود و از ابتدا رقم می خورد. «ال» دوستش «جیک» را مجاب می کند که سفری کاوشگرانه به آنسوی «لانه خرگوش» داشته باشد. پس از بازگشت «جیک»، نسخه ای سالخورده و ظاهرا بیمار از «ال» اعتراف می کند که او چندین سال را آنسوی پرتال گذرانده—با این هدف که از ترور رئیس جمهور «کندی» جلوگیری کند، اما چون به سرطان ریه مبتلا شده، نتوانسته مأموریت دگرگون کننده خود را به انجام برساند. «جیک» در پاسخ به او می گوید: «می توانی برگردی، و می توانی جلوی ترور را بگیری.»

کتاب 11.22.63

استیون کینگ
استیون ادوین کینگ که به اختصار با نام استیون کینگ میان مردم شناخته می شود، نویسنده ی رمان و داستان های کوتاه است که در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در ایالات پورتلند در آمریکا به دنیا آمد. استیون یکی از برترین نویسنده های قرن حاضر محسوب می شود. اغلب آثار کینگ در ژانر وحشت بوده و می توان گفت که او برترین نویسنده ی ژانر وحشت در حال حاضر به شمار می آید.کینگ در سال ۱۹۷۰ از دانشگاه شهر مین (مکان تولدش) فارغ التحصیل شد و از آن زمان به بعد شروع به نوشتن داستان نمود. ۴ سال بعد کینگ موفق به انتشار اولین رمان خود ب...
نکوداشت های کتاب 11.22.63
A suspenseful time-travel epic.
یک حماسه سفر در زمان پرتعلیق.
Publishers Weekly Publishers Weekly

King’s imagination, as always, yields a most satisfying yarn.
قوه تخیل «کینگ»، مانند همیشه، داستانی فوق العاده رضایت بخش را ارائه می کند.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Time-travel has never been so believable. Or so terrifying.
سفر در زمان هیچ وقت تا این اندازه باورپذیر نبوده است؛ یا تا این اندازه هراس انگیز.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب 11.22.63 (لذت متن)
وقتی تمام چیزهای دیگر به شکست می انجامد، دست بردار و به کتابخانه برو.

حماقت یکی از دو چیزی است که آن را در نگاه به گذشته، به آشکارترین شکل می بینیم. دیگری، فرصت های از دست رفته است.

اما می دانی، من به عشق باور دارم؛ عشق، جادویی جاری و منحصر به فرد است. فکر نمی کنم در ستاره ها باشد، اما باور دارم خون با خون، ذهن با ذهن، و قلب با قلب پیوند دارد.