کتاب پادشاه آن سوی دروازه

The King Beyond the Gate
کد کتاب : 71137
مترجم :
شابک : 978-9648944631
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 471
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1985
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب پادشاه آن سوی دروازه اثر دیوید گمل

دیوید اندرو گمل نویسنده مشهور بریتانیایی است که با نام سلطان فانتزی های قهرمانی انگلستان شناخته می شود. از او بیش از سی رمان به چاپ رسیده است که غالبا حماسی، فانتزی و قهرمان محور بوده و از پرفروش ترین رمان ها محسوب می شوند. اولین رمان وی با نام «اسطوره» در سال 1984 به چاپ رسیده است.
پادشاه آن سوی دروازه داستانی حماسی فانتزی از مردم سرزمینی است به نام «درنای» که بعد از گذشت یک قرن از دفاع قهرمانانه «دریس دلنوج» مورد حمله امپراطوری دیوانه به همراه دو سپاه همیشه پیروز و اهریمنی خود قرار می گیرند که قصد سلطه بر آنان را دارند. در این بین یک مرد خارجی به نام «تناکاخان» که بدلیل اینکه خون نادیر در رگهایش است مورد تنفر درنای هاست به مقابله با مهاجمان برمی خیزد و همه را برای دفاع از سرزمین درنای بسیج می کند وبا نیروهای خارق العاده به جنگ با امپراطوری پرداخته تا وی را از پای درآورد.

کتاب پادشاه آن سوی دروازه

دیوید گمل
دیوید اندرو گِمِل (David Gemmell) (زادهٔ اول اوت ۱۹۴۸) نویسندهٔ مشهور بریتانیایی کتابهای قهرمان محور بود. درحالی که در دوران جوانی به روزنامه‌نگاری مشغول بود در سال ۱۹۸۴ اولین رمان رسمی خود با عنوان «اسطوره» را منتشر کرد. بعد از آن زمان بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۲۰۰۶ بیش از سی رمان نوشت که بیشتر آن‌ها حماسی و فانتزی بودند. کتابهای او با فروش بیش از یک میلیون نسخه همچنان در سراسر دنیا به فروش می‌رسند.مادرش او را که در غرب لندن و در محله‌ای فقیرنشین متولد شده بود ...