کتاب روش خوردن هوشمندانه

Bright Line Eating
علم داشتن زندگی شاد، آزاد و بدون چربی
کد کتاب : 71279
مترجم :
شابک : 978-6229947807
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب روش خوردن هوشمندانه اثر سوزان پیرس تامپسون

کتاب روش خوردن هوشمندانه به قلم سوزان پیرس تامپسون علم داشتن زندگی شاد، آزاد و بدون چربی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این کتاب خارق‌العاده در زمان انتشار خود جزو پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز به شمار آمده است.
امروزه همه انسان‌ها سعی دارند وزن خود را کم کنند. آن‌ها پول هنگفتی صرف این کار می‌کنند، زیرا در فرهنگ ما، کمتر چیزی وجود دارد که مطلوب‌تر از لاغر بودن باشد. اما به نظر شما چرا آن‌ها نمی‌توانند در این کار موفق شوند؟ چرا خیلی از افراد باهوش، توانمند، تحصیل کرده، موفق و با انگیزه‌ای که قصد لاغر شدن دارند نمی‌توانند به هدف خود برسند؟ این واقعیت که 99 درصد از افراد، نمی‌توانند تمام اضافه وزن خود را کاهش دهند، حقیقتا بسیار عجیب است.
بر اساس گفته‌های سوزان پیرس تامپسون (Susan Peirce Thompson) در کتاب روش خوردن هوشمندانه (Bright line eating) باید درک کنیم که چیزی به عنوان مشکل چاقی وجود ندارد، بلکه مسئله معمای چاقی است، چرا که در این رابطه هوش، اراده، استعداد و توان بدنی تأثیر بسیار کمی روی نتیجه کار دارد.
در این کتاب پیرس تامپسون سعی دارد تا شما را در پایان دادن به رژیم غذایی نادرست و آن حلقۀ ثابت آزار دهنده روحی راهنمایی کند؛ حلقه‌ای که در مورد غذا، کالری، ورزش و وزن در ذهن شما وجود دارد. در حقیقت او موفق به کشف مسائلی شده که تا کنون هیچ یک از متخصصین مربوطه بدان توجه نکرده بودند. اما اگر نگاهی به محتوای این کتاب بیندازید. متوجه خواهید شد که سوزان پیرس به درجه‌ای از موفقیت رسیده است که فقط با صفت خارق العاده می‌توان از او یاد کرد.
هدف روش خوردن هوشمندانه، معروف شدن و اثبات علمی آن به‌ عنوان موثرترین برنامه‌ی کاهش وزن در جهان است؛ اما این امر به داده‌های بلند مدتی نیاز دارد. شما در کتاب پیش رو، این فرصت عالی و ارزشمند را خواهید داشت که با سوزان پیرس تامپسون و کار حیرت‌انگیزش آشنا شوید.

کتاب روش خوردن هوشمندانه

سوزان پیرس تامپسون
سوزان پیرس تامپسون، Ph.D. دانشیار مغز و علوم شناختی در دانشگاه روچستر و متخصص در روانشناسی غذا خوردن است. او رئیس موسسه کاهش وزن پایدار و بنیانگذار و مدیر عامل Bright Line Eating Solutions است، شرکتی که برای کمک به مردم در دستیابی به سلامت و شادابی همراه با کاهش وزن دائمی است. بر اساس تحقیقات پیشرفته ای که توضیح می دهد چگونه مغز از کاهش وزن جلوگیری می کند، Bright Line Eating به مردم می آموزد که چگونه مغز خود را به کار گیرند تا بتوانند شاد، لاغر و آزاد زندگی کنند. او با شوهرش دیوید و سه دخترشا...