کتاب هویت و برندسازی

Identity and branding
کد کتاب : 71293
شابک : 978-6226829984
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 147
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هویت و برندسازی اثر احمد روستا

برند (شناسه) ساختنی نیست؛ برند بافتنی است. هر شخصی باید برندش را مثل فرش گره‌گره، با مهارت، با عشق، با برنامه، با دقت، و در طول زمان ببافد.
برند به‌معنای فرایند کاشت، داشت، و برداشت ارزش‌های مادی و معنوی است. به‌عبارتی دیگر برند، عصاره‌ای از وعده‌ها، تعهدات، تجربیات، و عوامل وابستۀ رفتاری است که نتیجۀ آن، جایگاه و وجهه و سرقفلی و ارزش برند است.
در کتاب «هویت و برندسازی» تلاش کردیم تا با مطالبی علمی و کاربردی، در جستجوی راهکارهای مفید و موثر برای کاسب‌کاران و کسب‌وکارها باشیم. این کتاب نتیجۀ سالها مطالعه، تجربه، و ارتباطات با انواع گروه‌های علمی و عملی در حوزۀ برندسازی است که امیدواریم بتواند در شرایطی که همه به‌دنبال شیوه‌ها، ابزارها، و راهکارهای مطلوب برای برندسازی اثربخش و ثمربخش هستند، مناسب باشد.

کتاب هویت و برندسازی

احمد روستا
دکتر احمد روستا ملقب به پدر بازاریابی نوین در ایران در سال ۱۳۲۷ و در شهر یزد دیده به جهان گشود. ایشان مدرک دکترای مدیریت خود را از دانشگاه برادفورد انگلستان در سال ۱۹۷۹ میلادی اخذ نمود و در حال حاضر عضو رسمی هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی؛ دانشکده مدیریت و حسابداری می باشد. دکتر روستا دارای ۴۰ سال سابقه تدریس، تحقیق و مشاوره در امور مدیریت، بازاریابی، صادرات، تبلیغات و مدیریت استراتژیک و دارای مقالات و کتاب های تالیفی متعددی است.