کتاب درمان مبتنی بر ذهنی سازی برای کودکان

Mentalization-Based Treatment for Children
(رویکرد کوتاه مدت)
کد کتاب : 71331
مترجم :
زبیده دهقان منشادی
شابک : 978-6227939019
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 366
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب درمان مبتنی بر ذهنی سازی برای کودکان اثر مجموعه ی نویسندگان


درمان مبتنی بر ذهنی سازی (MBT) توانایی مراجع را برای تفسیر معنای رفتار دیگران با در نظر گرفتن حالات و مقاصد ذهنی آنها و همچنین ظرفیت مراجع برای درک تأثیر رفتارهای خود بر دیگران ارتقا می دهد. این کتاب اولین مقدمه بالینی جامع برای استفاده از این رویکرد در کودکان 5 تا 12 ساله است که مشکلات عاطفی و رفتاری از جمله اضطراب، افسردگی و مشکلات رابطه‌ای را تجربه می‌کنند. نوشته شده توسط یک تیم بین المللی از پزشکان - محققینی که در مدل MBT با کودکان پیشگام هستند، نویسندگان با کاوش در اهمیت ذهنیت شروع می کنند و سپس فصل های اصلی را به روند انجام کوتاه مدت (9-12 جلسه) MBT اختصاص می دهند. برای کودکان، از جمله ارزیابی مشکل و فرمول مورد از نظر تکنیک های ذهنی سازی، موضع درمانگر و خاتمه درمان. این رویکرد مبتنی بر اصول روان پویشی سنتی است، اما آنها را با یافته‌های نظریه دلبستگی، مطالعه تجربی ذهنیت‌سازی و ویژگی‌های دیگر رویکردهای مبتنی بر شواهد ادغام می‌کند. این کتاب شامل یک تصویر طول فصل و یک ضمیمه است که معیارهای عملکرد بازتابی در کودکان و والدین آنها و همچنین مقالات اعتبارسنجی را فهرست می‌کند.
این کتاب توسط زبیده دهقان منشادی و جمعی دیگر از نویسندگان ترجمه شده است. کتاب درمان مبتنی بر ذهنی سازی برای کودکان را نشر اسبار به چاپ رسانده است.

کتاب درمان مبتنی بر ذهنی سازی برای کودکان

دسته بندی های کتاب درمان مبتنی بر ذهنی سازی برای کودکان
نکوداشت های کتاب درمان مبتنی بر ذهنی سازی برای کودکان
For those readers whose time is limited, allow me to simplify this review: this book is the best manualized therapy book I have ever read.
برای آن دسته از خوانندگانی که زمان آنها محدود است، اجازه دهید این بررسی را ساده کنم: این کتاب بهترین کتاب درمانی است که تا به حال خوانده ام.
Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry

Mentalization-Based Treatment for Children succinctly and systematically elucidates therapeutic concepts, principles, and interventions within a psychodynamic framework highly relevant to clinicians, researchers, and students of psychology.
این کتاب اصول و مداخلات درمانی را در چارچوب روان پویشی بسیار مرتبط با پزشکان، محققان و دانشجویان روانشناسی توضیح می دهد.
PsycCRITIQUES

قسمت هایی از کتاب درمان مبتنی بر ذهنی سازی برای کودکان (لذت متن)