کتاب دلی که به درد آمده است

Deli ke be Dard Amadeast
کد کتاب : 71537
شابک : 978-6004057110
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 130
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دلی که به درد آمده است اثر داوود کیانیان

هر کتاب خاطره‌ای زمان و زمانه‌ای را به تصویر می‌کشد که سال‌ها با خوانندهٔ آن فاصله دارد. این آثار در عین آموزنده و سرگرم‌کننده بودن فرهنگ را چونان گنجی منتقل و از این راه به یکپارچگی و قوام ملی کمک می‌کنند.
«تاریخ شفاهی یکصد سال تئاتر کودک و نوجوان در ایران» تئاتر را در گستره‌ای به بزرگی ایران فرهنگی در درازای سدهٔ اخیر و از چشم مخاطب کودک و نوجوان می‌نگرد.
رضا فیاضی در کنار کار برای مخاطب بزرگسال سال‌ها برای کودکان نوشته و برخی از پرمخاطب‌ترین کارهای کودکان و نوجوانان را به صحنه برده است. این کتاب شرح این بخش از فعالیت‌های فرهنگی رضا فیاضی است.

کتاب دلی که به درد آمده است

داوود کیانیان
داوود کیانیان متولد ۱۳۲۱ در خیابان خراسان، در خانواده‌ای کارگری، پدر با گرایش به نمایش‌های سنتی. عموی بزرگ علاقمند به فیلم‌های عربی، عموی میانی عاشق نوحه گری، و عموی کوچک عشق شبیه خوانی که مرگش نیز به هنگام اجرای یک تعزیه رخ داد. عموی بزرگ در تهران ساکن بود، عموی میانی در کربلا و عموی کوچک در مشهد. پدر و ما نیز میان این شهرها در مهاجرت که کمتر درنگی برای کودکی کردن داشت. اما هنگامی که مشهد به سکونت دائم انتخاب شد، قصه و بازی پای به عرصه گذاشت. گوش سپردن به قصه‌های عامیانه ...