کتاب Vocabulary Power 1

کد کتاب : 71612
شابک : 978-0132283564
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : انگلیسی
زودترین زمان ارسال : ---
ناشر اصلی : pearson

معرفی کتاب Vocabulary Power 1 اثر جنیفر رکیو لبدیف

مجموعه سه جلدی Vocabulary Power با تکیه بر دانش و آخرین تحقیقات بر روی حافظه، فرایندی جدید، ساده، موثر و لذت بخش را برای یادگیری لغات ابداع کرده است. آموزش مهمترین کلمات از لیست عمومی (500 کلمه) و از لیست آکادمیک (400 کلمه). ارائه هر لغت در هشت محتوای مختلف که به زبان آموزان کمک می کند تا کلمات را یاد بگیرند و آنها را به حافظه بسپارند. زبان آموزان را تشویق به استفاده از کلمات در زندگی خود کرده و با اینکار کلمات را بیش از پیش مرتبط و مفید می کند. هم به طور خود خوان و هم به طور مدرس محور قابل استفاده می باشد. هر کتاب Vocabulary Power شامل این ویژگی هاست:
300 کلمه جدید- ده لغت جدید در هر فصل، دارای بخش Reading بسیار جذاب که از مقالات متعدد و به روز استفاده کرده است، دارای تمرینات متعدد در بخش های: کلمات مترادف، معانی چند منظوره، همایند ها و عبارات که دانش زبان اموز را در هر بعدی تقویت می کند، دارای سوالات درگیر کننده و موضوعات Writing جذاب و به روز که معنا و کاربرد واقعی کلمات را از آنها استخراج می کند، دارای تست هایی برای چک کردن وضعیت پیشرفت زبان آموز که به نوبه خود در بهینه سازی وقت مدرس بسیار موثر واقع می شود، دارای تمرینات لغت ساز و چارت های آموزشی که به زبان آموز در یادگیری هرچه بیشتر معانی مختلف یک لغت کمک می کند.

کتاب Vocabulary Power 1

جنیفر رکیو لبدیف
جنیفر رکیو لبدیف در اصل برای تدریس زبان روسی به عنوان یک زبان خارجی توسط ایالت پنسیلوانیا گواهینامه دریافت کرد، اما بعداً در حین زندگی و تحصیل در مسکو، روسیه، به وظیفه واقعی خود به عنوان یک معلم زبان انگلیسی پی برد. مدرک کارشناسی او از کالج Bryn Mawr و مدرک کارشناسی ارشد از کالج Middlebury در رشته مطالعات روسی است. او تدریس زبان انگلیسی را در سال 1996 آغاز کرد، ابتدا به عنوان یک مربی خصوصی و سپس در کلاس درس. تجربه تدریس او زمانی که در سال 2001 به ایالات متحده بازگشت گسترش یافت و متعاقباً از ک...