کتاب مرجع خلاقیت در گرافیک

Idea Index
  • 20 % تخفیف
    250,000 | 200,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هنر نو هنر نو
    نویسنده:
کد کتاب : 71685
مترجم : صبا سعادت
شابک : 978-6009332663
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 311
سال انتشار شمسی : 1392
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مرجع خلاقیت در گرافیک اثر جیم کروز

کتاب مرجع خلاقیت در گرافیک به روند خلاقی که در کار تمامی هنرمندان به طور شخصی وجود دارد، آسیبی نمی رساند؛ با این حال «مرجع خلاقیت در گرافیک » روند کار را «سرعت می بخشد »: نیروی مضاعف بخشیدن به جست وجو برای ایده ای جالب و منحصر به فرد.
این کتاب با قرار دادن صدها پیشنهاد بصری و مفهومی در برابر چشمان هنرمند، روند خلاقیت او را برمی انگیزد، بسط می دهد و آن را تسریع می بخشد. به بیان ساده، این کتاب ابزاری است برای افزودن به موجودی محفظۀ خلاقیت، ایده های سودمند را آشکار می سازد و جرقه ای است برای تبدیل ایدۀ خوب به ایدۀ عالی.
این کتاب برای چه کسانی مناسب است و چه زمانی از آن استفاده می شود؟
این کتاب برای طراحان گرافیک، تصویرسازان، کارگردانان هنری و هر فرد حرفه ای که در خلق رسانۀ بصری دخیل است، مناسب است.دانشجویان نیز از این کتاب نه تنها به عنوان وسیله ای برای بسط خلاقیت خویش استفاده می کنند بلکه به آن به عنوان منبعی مصور از تکنیک ها وسبک های گرافیکی، نگاه می کنند.از «مرج ع خلاقیت در گرافیک » در ابتدای یک طرح برای ایده گرفتن و یا بعد ها برای بسط دادن یک یا دو صفحه از طرح های اولیه، استفاده کنید؛ هنگامی که احساس می کنید چشمۀ خلاقیتتان خشک یا کم آب شده است از این کتاب به عنوان حلال مشکلات استفاده کنید؛ از این کتاب می توانید در جلسات گروهی ایده پردازی و یا برای جلو بردن کارها استفاده کنید؛ هنگام استراحت صفحات این کتاب را ورق بزنیدتا محفظه ی خلاقیت خود را لبریز کنید.

کتاب مرجع خلاقیت در گرافیک

جیم کروز
جیم کروز (JIM KRAUSE) (متولد: 25 ژوئن 1962) از اوایل دهه 1980 یک طراح گرافیک بوده است. در طول سال ها، او برای مشتریان بزرگ و کوچک، از جمله مایکروسافت، لوی استراوس، و مدارس دولتی سیاتل کار کرده است.