کتاب اطلس نبرد های تاریخ ساز

Battles Map by Map
کد کتاب : 71834
مترجم :
شابک : 978-6008269861
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب اطلس نبرد های تاریخ ساز اثر دورلینگ کیندرزلی


معروف‌ترین نبردهای جهان را بر اساس جغرافیای آن‌ها کاوش کنید تا باستانی‌ترین، قرون وسطی‌ترین و مدرن‌ترین نبردهای تاریخ را کشف کنید.
اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد بزرگترین نبردهای در طول اعصار هستید، پس این کتاب جنگ برای شما عالی است. نقشه نبردها توسط نقشه شما را در جایگاه ژنرال ها و فرماندهان مشهوری مانند رامسس دوم، ناپلئون و اسکندر مقدونی قرار می دهد که به طور ماهرانه حملات خود را با مطالعه دشت هایی که در آن انجام می شود برنامه ریزی کرده اند. پس برای چی منتظری؟ به گذشته سفر کنید تا در مورد جنگ هایی مانند نبرد آلسیا، جنگ های ناپلئونی و جنگ جهانی دوم بیشتر بدانید و جغرافیای این نبردهای حماسی را در این کتاب درخشان در تاریخ جهان دنبال کنید.
در حالی که کاوش می کنید به گذشته سفر کنید:

- 80 نقشه آسان برای دنبال کردن معروف ترین نبردهای تاریخ
- جدول زمانی که نبردها را به ترتیب زمانی به نمایش می گذارد، ایده آل برای زبان آموزان بصری
- متن آموزنده و آسان برای خواندن وقایع نبردها را توضیح می دهد
- ویژگی ها اطلاعات متنی بیشتری را در مورد فناوری های کلیدی، رهبران، ارتش ها و موارد دیگر ارائه می دهند

این کتاب تاریخ پر از تصاویر خیره کننده و پر از جزئیات جذاب، هدیه نهایی برای دوستداران نقشه، علاقه مندان به تاریخ نظامی و ژنرال های صندلی راحتی در همه جا است. اطلس نبردهای تاریخ ساز شما را مستقیما به قلب اکشن می برد، جایی که می توانید مشخصات فرماندهان مشهور و رهبران نظامی را کشف کنید و تأثیر سلاح های پیشگامانه و نوآوری های میدان نبرد را آشکار کنید. علاوه بر این، نقشه‌های تاریخی، نقاشی‌ها، عکس‌ها و اشیاء شما را به قلب عمل می‌برند که در آن تأثیر سلاح‌های پیشگامانه و نوآوری‌های میدان جنگ آشکار می‌شود.

کتاب اطلس نبرد های تاریخ ساز

دورلینگ کیندرزلی
دورلینگ کیندرزلی (Dorling Kindersley، که به شکل مخفف DK نیز نوشته می‌شود) موسسه‌ای انتشاراتی در بریتانیا است که به چاپ و نشر کتاب‌های مرجع برای کودکان و بزرگ‌سالان در ۵۱ زبان گوناگون می‌پردازد. این موسسه بخشی از بنیاد پنگوئن راندوم هاوس است که پیشتر از یکی شدن دو گروه پنگوئن و راندم هاوس شکل گرفته بود.این انتشارات در سال ۱۹۷۴ گشایش یافت و گستره وسیعی از موضوعات را از جمله سفر، هنر و صنایع دستی، کسب و کار، تاریخ، بازی، آشپزی، تاریخ طبیعی، و غیره پوشش می‌دهد. دورلی...