کتاب بلوغ: آنچه پسران باید بدانند

Guy Stuff: The Body Book for Boys
(پسرانه ها)
کد کتاب : 72247
مترجم :
شابک : 978-6227924329
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 116
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

صد درصد پسرانه
Guy Stuff: The Body Book for Boys
همه چیز درباره ی تو
کد کتاب : 104176
مترجم :
شابک : 978-6001884399
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب بلوغ: آنچه پسران باید بدانند اثر کارا ناترسون

قرار است بدنت به زودی تغییری بزرگ را اغاز کند، شاید همین الان هم شروع شده باشد. وقتی بزرگ‌تر می‌شوی، بدن و ذهنت رشد و تغییر می‌کند. این تغییرات گاهی هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند و بعضی وقت‌ها هم ناخوشایند و حتی خجالت‌آور. نگران نباش!
این اتفاق برای همه‌ی پسران هم سن تو رخ می‌دهد و آن‌ها هم دوره‌ی بلوغ را پشت‌سر می‌گذارند و نوجوانی را تجربه می‌کنند؛ دنیایی جدید با تغییراتی بزرگ اما طبیعی.
این کتاب به تو کمک می‌کند تا متوجه شوی تغییرات دوره‌ی بلوغ، مرحله‌ای طبیعی از بزرگ شدن هستند و به خوبی درک می‌کنی که چه چیزهایی پیش رویت است. هر کدام از این‌ها بخشی از مراحل بلوغ است. تو می‌توانی پاسخ سوال‌هایت را در این کتاب پیدا کنی و یاد بگیری وقتی نگران هستی چگونه سوال کنی.

کتاب بلوغ: آنچه پسران باید بدانند

کارا ناترسون
کارا ناترسون متخصص اطفال، مشاور و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز می باشد.کارا ناترسون فارغ التحصیل کالج هاروارد و دانشکده پزشکی جان هاپکینز، در زمینه اطفال و در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو آموزش دیده است. او در شهر زادگاهش لس آنجلس شروع به فعالیت پزشکی کرد. کارا همچنین سفر به کشور را آغاز کرد و با بچه ها و والدین در مورد مالکیت سلامتی و سلامتی آنها صحبت کرد. او دارای توانایی منحصر به فردی است که تحقیقات پیشرفته را قابل درک، حتی سرگرم کننده می کند.