کتاب مینیمالیست

Minimalist
کد کتاب : 72290
مترجم :
شابک : 978-9642334001
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 74
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مینیمالیست اثر بیاتریس آناهاتا

قطعا همگی ما با سبک حداقل گرایانه مینیمالیست آشنایی داریم.
این واژه ای است که اغلب ما این روزها بسیار می شویم ولی در اینجا می خواهیم به معنای واقعی این سبک بپردازیم و پی ببریم طرفدار این سد چشم خاصی هستند و دارای چه تفکرات و روحیه ای می باشند.
بقول ریچارد هالووی سادگی ، وضوح و یکتایی : اینها صفاتی هستند که به زندگی ما قدرت نشاط و شادی می بخشد و نشانه‌هایی هنر عالی هستند
این سبک در واقع به معنای سادگی در نقاشی طراحی داخلی مد و موسیقی در دنیای هنر شناخته می شود که به دیگر شاخه‌های هنر نیز راه یافت و تا امروزه طراحی مینیمال در حوزه دیجیتال نیز نفوذ کرده است اصول طراحی مینیمال به صورت عینی در طراحی وب نیز استفاده می شود به وضوح هدف امن مینیمال ریشه در طرز تفکر به مسائل است.

کتاب مینیمالیست

بیاتریس آناهاتا
بئاتریسآناهاتا اهل سن خوزه کالیفرنیا است، جایی که در سنین پایین به لطف مادرش که یک مربی شخصی است، عاشق صنعت سلامت و تناسب اندام شد. او اکنون با همسر و دو فرزندش و سگشان آپولو در سن دیگو کالیفرنیا زندگی می کند. او معتقد است که وقتی بر بدن خود تسلط دارید، بر زندگی خود نیز مسلط می شوید. بنابراین او متعهد به تسلط بر صنعت سلامت و تناسب اندام است و اشتیاق به نوشتن را با هم ترکیب می کند تا بتواند بیشترین ارزش را به افرادی که به آنها خدمت می کند ارائه دهد.