کتاب آواز نیمه شب

Midnight singing
کد کتاب : 7230
شابک : 9789643379285
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 180
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب آواز نیمه شب اثر داوود غفارزادگان

کتاب پیش رو داستانی بلند دربارۀ دختر نوجوانی است که به نویسندگی علاقه دارد و در دوران جنگ و بمباران هوایی تهران دست به قلم می برد و به توصیف حال و هوای اتفاقات پیرامون خود می پردازد.

کتاب آواز نیمه شب

داوود غفارزادگان
داوود غفارزادگان متولد ۱۳۳۸ اردبیل- داستان‌نویس ایرانی است.بیش از سه دهه داستان‌هایی با موضوعات متنوع و برای مخاطبان متنوع نوشته‌است. جایزهٔ ۲۰ سال ادبیات داستانی (بزرگسالان) به خاطر اثر ارزش‌مندش ماسه نفرهستیم به او تعلق گرفت. وی یکی از مؤثرترین نویسندگان در عرصه ادبیات کودک و نوجوان است. نشان طلایی از جشن‌وارهٔ بزرگ برگزیدگان ادبیات کودک ونوجوان (انجمن نویسندگان کودک ونوجوان)به عنوان یکی از بهترین داستان نویسان دو دهه از جوایز دیگر اوست.رمان فال خون او توسط پروفسور ...
قسمت هایی از کتاب آواز نیمه شب (لذت متن)
برق ها می رود. پشت پنجره تاریک تاریک می شود. صدای نفرین صفیه خانم از میان تاریکی به گوش می رسد. مملی روی ایوان گریه می کند. ضدهوایی ها شروع می کنند به شلیک. صدای انفجار خانه را می لرزاند. باز صدای انفجار و شکستن شیشه می آید. احمد دستم را می گیرد و می کشد. دستم را ول می کنم و می روم می چسبم به مادر. سرم را می گذارم روی سینه اش. صدای قلبش را می شنوم. سینه اش به تندی بالا و پایین می رود. مادربزرگ رو به قبله می نشیند و شروع می کند به تسبیح چرخاندن.