کتاب کتاب خوشگل من

Helen Oxenbury's Big Baby Book
(برای 1تا4 ساله ها)
کد کتاب : 72388
مترجم :
شابک : 978-9642220328
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 48
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب خوشگل من اثر هلن آکسنبری

کتاب کودک «خوشگل من»، پر از شخصیت و طنز، مقدمه‌ای جذاب برای دنیای دیدن، شنیدن، لمس کردن و انجام دادن است. کتاب های هلن آکسنبری نسلی از نوزادان را خوشحال کرده است. در اینجا نیز توان این را دارد ک حتی بزرگسالان را نیز شگفت زده کند. این کتاب با لحنی دلنشین و جذاب نکات موثر گوناگونی را مطرح می‌کند.

باید گفت که این کتاب حقیقتا این از محبوب ترین هنرمندان ارائه می‌شود. این کتاب شامل یک جشن ترکیبی برای حواس گوناگون بدن می‌شود. به راستی چگونه می توانیم ارتباط شایسته ای میان بدن و حواسمان برقرار سازیم؟ آواز پرنده، پارس سگ و تیک تیک ساعت ما را یاد چه می اندازد. راوی یک گل، یک هواپیما و ماه را می بیند. او می تواند بپرد، حرکات کششی کند، برقصد و خلق کند.

کتاب کتاب خوشگل من

هلن آکسنبری
هلن گیلیان آکسنبری (متولد 1938) تصویرگر و نویسنده انگلیسی کتاب های مصور کودکان است. او در شمال لندن زندگی می کند. او دو بار برنده مدال سالانه کیت گرینوی، جایزه کتابداران بریتانیایی برای تصویرگری و چهار بار نایب قهرمان شده است. برای پنجاهمین سالگرد آن مدال (1955-2005)، نسخه مصور او در سال 1999 از ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب به عنوان یکی از ده اثر برتر انتخاب شد.