کتاب چگونه هیولای خشم را گرسنه بگذاریم؟

Starving the Anxiety Gremlin for Children Aged 5-9
کد کتاب : 112143
مترجم : نوشین مهدیخانی
شابک : 978-6222207816
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

چگونه هیولای اضطراب خود را گرسنه بگذاریم
Starving the Anxiety Gremlin for Children Aged 5-9
کتاب کار رفتاردرمانی شناختی برای مدیریت اضطراب در کودکان 5 تا 9 سال
کد کتاب : 72695
مترجم :

شابک : 978-6002005908
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چگونه هیولای اضطراب خود را گرسنه بگذاریم اثر کیت کالینز

با این کتاب کار جذاب و تخیلی به کودکان کمک کنید تا اضطراب خود را درک و مدیریت کنند.
اضطراب موجودی بدجنس است که دوست دارد احساسات خوب شما را از بین ببرد! هرچه اضطراب بیشتری به او بدهید، او بزرگتر و بزرگتر می شود و بیشتر و بیشتر احساس اضطراب می کنید! چگونه می توانید این را متوقف کنید؟ هیولای اضطراب خود را از افکار، احساسات و رفتارهای مضطرب گرسنه نگه دارید و شاهد کوچک شدن او باشید!
این کتاب کار بر اساس اصول رفتاری شناختی، از فعالیت‌های سرگرم‌کننده و تخیلی استفاده می‌کند تا به کودکان بیاموزد چگونه با تغییر نحوه تفکر و رفتارشان، اضطراب خود را مدیریت کنند - برای همیشه از شر هیولای اضطرابی خود خلاص شوند! پر از داستان، پازل، آزمون‌ها و بازی‌های رنگ‌آمیزی، طراحی و نوشتن، این ابزار منحصربه‌فرد برای والدین یا تمرین‌کنندگان برای استفاده با کودکان ۵ تا ۹ ساله است.
نویسنده: فیونا ریگبی، مدیر مدرسه ابتدایی کاتولیک سنت کاترین، شفیلد:
"کیت کالینز دانلی در این کتاب راهبردهایی را به کودکان، والدین و متخصصانی که با کودکان کار می‌کنند، پیشنهاد می‌کند تا درک درستی از اضطراب و نحوه مدیریت موثر آن ایجاد کنند. فعالیت‌های سرگرم‌کننده به خوانندگان کمک می‌کند تا آموخته‌های خود را به کار ببرند و تفکر فعال را برای تقویت خودباوری تمرین کنند. من با فرزندان خودم به این کتاب کار در دسترس پرداختم و از تکنیک های آن برای کودکانی که با آنها کار می کنم استفاده کردم. نه تنها روی آنها بلکه روی من هم تأثیر مثبت داشته است! مانند دیگر کتاب‌های کیت، این کتاب کاری است که باید بارها و بارها به آن برگردیم تا مفاهیم را دوباره مرور کنیم و به کودکان یادآوری کنیم که می‌توانند دنیا را متفاوت ببینند و ما هم می‌توانیم!"

کتاب چگونه هیولای اضطراب خود را گرسنه بگذاریم

کیت کالینز
کیت کالینز دانلی (Kate Collins-Donnelly) متولد سال 1978، سال ها به عنوان درمانگر، روانشناس، جرم شناس و مشاور مدیریت خشم مستقر در بریتانیا کار کرده است.
دسته بندی های کتاب چگونه هیولای اضطراب خود را گرسنه بگذاریم