کتاب راهنمای بالینگران در آموزش ذهن آگاهی

A Clinician's Guide to Teaching Mindfulness
برنامه جامع جلسه به جلسه برای متخصصان سلامت روان و کارکنان بخش سلامت
کد کتاب : 72728
مترجم :
شابک : 978-6002007865
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راهنمای بالینگران در آموزش ذهن آگاهی اثر کریستین ولف

دوره‌ای است که شاهد انفجار محبوبیت مداخلات مبتنی بر ذهن‌آگاهی هستیم و دلیل آن هم موفقیت این رویکردها در درمان تمامی مشکلات، اعم از استرس‌های معمول روزانه تا موقعیت‌های دشوارتری از قبیل افسردگی، اضطراب و اختلال استرس پس از آسیب است. موفقیت این کتاب حاصل ارائه راهنمای کامل به صورت جلسه به جلسه به متخصصان برای آموزش ذهن‌آگاهی است، به همراه نوشته‌ها و مواد آموزشی لازم برای آموزش مقدماتی ذهن‌آگاهی در موقعیت‌های متنوع و متفاوت و باوجود زمینه‌های نظری مختلف.
اگر شما متخصصی هستید که به آموزش ذهن‌آگاهی علاقه‌مندید، این کتاب تمام آنچه برای شروع سریع این کار لازم دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. پروتکل مقدماتی و شش هفته‌ای ای کتاب بسیار ساده است و می‌تواند در موقعیت‌های مختلف از بیماران سرپایی در کلینیک‌های سلامت روان تا بیماران بستری در بخش‌های سرطان ، و از برنامه ترک اعتیاد تا موقعیت‌های آموزشی به‌کار گرفته شود.
به علاوه، این کتاب به شما می‌گوید که برای هر کلاس به چه چیزهایی نیاز دارید؛ برای هر جلسه رئوس مطالب را بیان کرده؛ نوشته‌های لازم برای تمرین‌های مراقبه در هر هفته؛ و منابع ارزشمندی برای مطالعه بیشتر و دانش‌افزایی نیز در اختیار شما قرار داده است. اگر به فکر افزودن ذهن‌آگاهی به حرفه خود هستید، این کتاب مناسبی برای شروع کار شماست.

کتاب راهنمای بالینگران در آموزش ذهن آگاهی

کریستین ولف
کریستین ولف (Christiane Wolf) یک پزشک است که تبدیل به آموزگار حواس‌آگاهی و شفقت و مربی معلم شده است. او یک معلم بودایی مجاز در سنت مدیتیشن Insight (Vipassana) است که در سراسر جهان کلاس‌ها و اعتکاف‌ها را تدریس می‌کند.
دسته بندی های کتاب راهنمای بالینگران در آموزش ذهن آگاهی