کتاب CBT به زبان ساده

CBT Made Simple
راهنمای گام به گام کاربست درمان شناختی- رفتاری ...
کد کتاب : 72740
مترجم :
شابک : 978-6222571108
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 368
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب CBT به زبان ساده اثر نینا جوزف اویتز


CBT یک درمان محبوب و ثابت شده برای چندین اختلال سلامت روان است، از جمله اضطراب، افسردگی، اختلال وسواس فکری-اجباری (OCD)، اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) و مشکلات خشم. با این حال، تا کنون هیچ تکنیک یادگیری مبتنی بر شواهد برای آموزش آن وجود ندارد. این راهنمای ساده و عملی همه چیزهایی را که باید در مورد CBT بدانید ارائه می دهد: چیست، چگونه کار می کند و چگونه آن را در جلسه اجرا کنید.
این کتاب یک رویکرد کاربرپسند و عملی برای یادگیری CBT با استفاده از روش‌های آموزشی به روز و ابزارهای یادگیری ارائه می‌کند - به ویژه، «مدل یادگیری موثر بزرگسالان» که یادگیری تعاملی، یادگیری تجربی و خودآموزی را ترویج می‌کند. بازتاب هر فصل عناصر کلیدی CBT را به زبانی واضح و قابل دسترس ارائه می‌کند و شامل گفت‌وگوهای مشتری - از جمله توضیحاتی درباره فرآیند تفکر درمانگر در رابطه با مداخلات مختلف - و مثال‌های بالینی است. تمرینات عملی در سرتاسر گنجانده شده است و شما را قادر می سازد تا یادگیری خود را تمرین کرده و تثبیت کنید. علاوه بر این، هر فصل ساختار یک جلسه CBT واقعی را تقلید می کند.
اگر شما یک پزشک یا دانشجو هستید که علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد CBT هستید، این کتاب - یک افزوده جدید به سری New Harbinger Made Simple شود - همه چیزهایی را که برای رسیدن به زمین نیاز دارید را در اختیار دارد. چرا آن را به بخشی از کتابخانه حرفه ای خود تبدیل نمی کنید؟

کتاب CBT به زبان ساده

نینا جوزف اویتز
دکتر نینا جوزف اویتز (Nina Josefowitz) متولد سال 1950، یک روانشناس و یک معلم تحسین شده آمریکایی است که به دلیل رویکرد تعاملی و تجربی خود شناخته شده است.
نکوداشت های کتاب CBT به زبان ساده
This book provides a clear and structured approach to learning and practicing CBT
این کتاب یک رویکرد روشن و ساختار یافته برای یادگیری و تمرین CBT ارائه می دهد.
Enid Grant MSW, RSW

Josefowitz and Myran’s innovative approach to teaching CBT skills engages the reader in a way that I haven’t seen in previous books on the topic.
رویکرد نوآورانه اویتز و میران برای آموزش مهارت های CBT، خواننده را به گونه ای درگیر می کند که در کتاب های قبلی در این زمینه ندیده ام.
Martin M. Antony

قسمت هایی از کتاب CBT به زبان ساده (لذت متن)