کتاب پنهان ز دیدگان

Hidden from view
راهنمای بالینگران در اختلالات سایکوفیزیولوژیک
کد کتاب : 72877
مترجم :
شابک : 978-6002009517
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پنهان ز دیدگان اثر آلن عباس

این کتاب با استفاده از اصول روان درمانی پیشرفته و نوروفیزیولوژیک توضیح می دهد که چگونه مغز مسیرهای عصبی را ایجاد می کند که باعث ایجاد علائمی مانند سردرد، سندرم روده تحریک پذیر و مثانه، فیبرومیالژیا، خستگی، بی خوابی و درد مزمن گردن و کمر می شود. این تکنیک های قدرتمند مصاحبه متمرکز بر احساسات را برای تشخیص و درمان اختلالات روانی فیزیولوژیک نشان می دهد. این کتاب به پزشکان، مددکاران اجتماعی، روانشناسان، پرستاران، فیزیوتراپیست ها و مربیان قدرت می دهد تا اختلالات روانی فیزیولوژیک را درک و تشخیص دهند و درمان های آموزشی، شناختی-رفتاری و هیجان محور را ارائه دهند. این به بیماران شما کمک می کند تا این شرایط را به جای کنار آمدن ساده، از بین ببرند.
در بخشی از کتاب آمده است:
" الیزابت، زن ۳۵ ساله ای است که به مطب شما مراجعه کرده است و از حملات تنگی نفس انواع و اقسام درد و دوره های گذرای حس بررسی قبلی اختلال طبی خاصی پیدا نشده است وقتی در نشانه هایش با او صحبت میکنم یک قطره اشک روی گونه اش جاری میشود. پیتر مرد ۴۵ ساله ای است که با سابقه کمر درد مداوم در شش ماه گذشته مراجعه کرده است. این درد از چندین سال قبل آغاز شده و حالت ادواری داشته است. درد به پاهایش انتشار ندارد اما میگوید که هر از چندگاهی در قسمت جلوی رانهایش حس مورمور شدن دارد بررسی عصب شناختی نرمال است. در MRI شواهد بیماری دژنراتیو دیسک بین مهره ای در سه. سطح کمری و برآمدگی دیسک بین مهره های کمری چهارم و پنجم همراه با تنگی متوسط مجرای عصب در سمت چپ دیده می شود. او دو دوره فیزیوتراپی انجام داده اما بهبودی چندانی نداشته است."

کتاب پنهان ز دیدگان

آلن عباس
دکتر آلن عباس (متولد 22 فوریه 1962) استاد، روانپزشک و مدیر موسس مرکز احساسات و سلامت در دانشگاه دالاهوسی در هالیفاکس، نوا اسکوشیای کانادا است.تخصص بالینی و تمرکز تحقیقاتی دکتر عباس استفاده از روان درمانی پویای کوتاه مدت (ISTDP) است. کارهای دکتر عباس بر استفاده از روان درمانی پویای کوتاه مدت فشرده برای تشخیص و درمان علائم جسمی غیر قابل توضیح پزشکی متمرکز شده است. دکتر عباس برنامه های آموزشی روان درمانی را در ISTDP توسعه داده است. دکتر عباس کارآزمایی های بالینی در مورد اثربخشی ISTDP و متاآنالیز...