کتاب رویاهای فرامعمول و چگونگی به کارگیری آنها

Extraordinary Dreams and How to Work with Them
کد کتاب : 72922
مترجم : حسین حسن آبادی
شابک : 978-6002007711
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 244
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رویاهای فرامعمول و چگونگی به کارگیری آنها اثر مجموعه ی نویسندگان

در هنگام بررسی کنش‌های انسانی با پدیده‌هایی روبرو می‌شویم که آنها را فرامادی می‌نامند. پدیده‌هایی که تقریبا همه افراد در طول زندگی خود، آنها را به گونه‌ای تجربه کرده‌اند. پدیده‌هایی همچون پیش گویی، تله‌پاتی و... دراین میان بی‌شک هیچ پدیده‌ای به اندازه خواب و رویا فراگیر و در عین حال شگفت انگیز نیست. رویاهای فرامعمول دسته‌ای از رویاها هستند که هم به شناخت بهتر و عمیقتر آدمی کمک می‌کنند و هم ابزارهایی کاربردی می‌باشند.
این کتاب به بررسی آن دسته از رویاها می‌پردازد که از صحنه‌ها و محتوایی فوق‌العاده برخوردارند. رویاهای بارداری، روشن، آفریننده، پیش‌گو، غیب‌گو و معنوی از جمله این رویاها هستند. نویسندگان کتاب به شکلی بسیار جذّاب و آموزنده هر رویا را معرفی نموده و با ذکر نمونه‌هایی واقعی به مرور پژوهشهای مرتبط پرداخته و نهایتأ در بخشی هیجان‌انگیز چگونگی کاربرد آن را آموزش داده‌اند. این کتاب به‌خاطر وضوح و اعتبار پژوهشی مطالب و نیز به دلیل توجه به جنبه‌های تاریخی، بین فرهنگی و شخصی رویا، یکی ازمفیدترین کتاب‌هایی است که هم متخصصان و هم عموم افراد بایستی آن را بخواند. در این میان دانشجویان و همکاران روان‌شناس و روان‌درمانگر می‌توانند از آن به عنوان یک کتاب کار استفاده نموده و قدرت تشخیص و رفع مسائل مراجعین را در خود افزایش دهند.
استنلی کریپنر روان‌شناس، فراروان‌شناس استثنایی و استاد دانشگاه سی بروک کالیفرنیاست. او سال‌های زیادی از عمر خود را صرف بررسی و نگارش رخدادهایی همچون حالت‌های دیگر هشیاری، رویاهای تله‌پاتیک، هیپنوتیزم و سایر پدیده‌های فرا‌روان‌شناختی نموده است. کریپنر به همراه مونتاگ اولمن تحقیقات آزمایشگاهی را در زمینه رویاهای تله پاتیک در مرکز پزشکی مایمونیدز هدایت نموده و بیش از 40 کتاب و مقاله در این حوزه تألیف کرده است.
فریبا بگذران، هنرمند، نویسنده و بنیان‌گذار برنامه مطالعه رویا در دانشگاه جان اف کندی است. او اولین پژوهش علمی را در زمینه رویاهای روشن و تجربه‌های معنوی سازماندهی کرد. پژوهش‌های بگذران نقش برجسته‌ای در انجمن بین‌المللی مطالعه رویا داشته و عنوان استاد سال را از مدرسه مطالعات جامع دانشگاه جان اف کندی دریافت نموده است. کارهای علمی و هنری او متمرکز بر رویابینی روشن می باشد. آندره پرشیا دکاروالیو روان‌شناس بالینی و سخنران برجسته برزیلی است که بصورت ویژه در حوزه منابع انسانی و رشد صنعتی فعالیت می‌نماید.

کتاب رویاهای فرامعمول و چگونگی به کارگیری آنها

دسته بندی های کتاب رویاهای فرامعمول و چگونگی به کارگیری آنها