کتاب رهایی از حواس پرتی

10 Simple Solutions to Adult ADD
10 راه حل ساده
کد کتاب : 72958
مترجم : شهرام حاجی‏ رضایی
شابک : 978-6002005304
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رهایی از حواس پرتی اثر استفانی مولتون سارکیس

منظم‌تر شوید.
علائم‌تان را مدیریت کنید.
حواس‌پرتی مزمن ( به زبان علمی: نقص توجه بزرگسالی) را تحت کنترل درآورید.
نحوه برخورد با حواس‌پرتی مزمن که به اصطلاح اختلال نقص توجه (ADD) بزرگسالی گفته می‌شود یک چالش همیشگی است. ممکن است متوجه شوید که گاهی اوقات ذهنتان در طول مکالمات سرگردان می‌شود. شاید کلیدهایتان را جا بگذارید یا حتی ممکن است به علت کم‌توجهی دچار مشکلات بزرگ‌تری در زندگیتان شوید به طوری که رابطه با دوستان و خانواده را تحت تأثیر قرار دهد یا شما را وادارد که برنامه‌های مهم را به تعویق اندازید.
رهایی از حواس پرتی (10 راه‌حل ساده)، 10 راه ساده برای مدیریت بهتر علائم و زندگی بهتر با وجود نقص توجه را پیشنهاد می‌دهد. این کتاب توسط نویسندة برجسته و روان‌درمانگر قابل‌تحسین، استفانی سارکیس نوشته شده است؛ کسی که این راه‌حل‌ها را برای غلبة شخصی بر علائم حواس‌پرتی مزمن استفاده کرده است. این ویراست جدید، مختصر و روشن، آخرین اطلاعات درمانی را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند تمرکزتان را جمع کنید، روابطتان را بهبود بخشید و زمان و پول‌تان را مدیریت کنید.

کتاب رهایی از حواس پرتی

استفانی مولتون سارکیس
دکتر استفانی سارکیس یک روان درمانگر متخصص در ADHD، اضطراب و سوء استفاده از خودشیفتگی است. او یک نویسنده پرفروش و دیپلمات انجمن مشاوران سلامت روان آمریکا و متخصص سلامت روان بالینی در مشاوره کودکان و نوجوانان است - یکی از تنها 20 نفر در ایالات متحده، او یک واسطه خانواده و مدار مدنی دارای گواهی دادگاه عالی فلوریدا است. دکتر سرکیس همچنین دارای مجوز مشاور سلامت روان و مشاور رسمی کشور است. او یکی از همکاران ارشد فوربس است، و همچنین یکی از همکاران روانشناسی امروز و هافینگتون پست است. دکتر سرکیس دارا...