کتاب توجه آگاهی برای اختلال دوقطبی

Mindfulness for Bipolar Disorder
کد کتاب : 72959
مترجم :
شابک : 978-6002007018
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب توجه آگاهی برای اختلال دوقطبی اثر ویلیام ر مارچاند

اگر مبتلا به اختلال دوقطبی هستید، شیدایی یا انرژی بالا و همچنین دوره‌هایی از افسردگی و غمگینی را تجربه می‌کنید. این تغییرات چشمگیر خلقْ منجر به اشکالات زیادی در انجام وظایف روزانه، حفظ روابط بین‌فردی و در نهایت رسیدن به اهداف زندگی‌تان می‌شود. ممکن است هر روز درگیر کنترل علائم‌تان باشید، حتی اگر درمان را شروع کرده باشید. بنابراین، چه کار دیگری می توانید انجام دهید تا احساس بهتری داشته باشید؟
«توجه‌آگاهی برای اختلال دوقطبی» یک برنامه ابتکاری بر اساس علم اعصاب و تمرینات توجه‌آگاهی برای کمک به تسکین بدترین علائم‌تان را فراهم می‌سازد. در این کتاب فنون پیشگامانه‌ای در رابطه با کنار آمدن با احساسات افسردگی، اضطراب و استرس را یاد خواهید گرفت که در نتیجه آن بی‌درنگ احساس بهتری خواهید یافت.
اگر پی‌گیر درمان اختلال دوقطبی‌تان هستید اما هنوز با علائم ناتوان‌کننده آن دست و پنجه نرم می‌کنید، توجه‌آگاهی- آگاهی از لحظه حاضر- ممکن است قطعه گمشده پازل مدیریت موثر اختلال دو قطبی‌تان و بازگشت به زندگی لذت‌بخش باشد. چرا همین امروز تمرین توجه‌آگاهی را شروع نکنید؟

کتاب توجه آگاهی برای اختلال دوقطبی

ویلیام ر مارچاند
ویلیام ر مارچاند، معلم ذهن آگاهی، روانپزشک و عصب شناس دارای گواهی هیئت مدیره، دانشیار بالینی روانپزشکی، و استادیار روانشناسی در دانشگاه یوتا است. علاوه بر این، او معاون رئیس بهداشت روان و رئیس روانپزشکی جورج است.
دسته بندی های کتاب توجه آگاهی برای اختلال دوقطبی