کتاب علم فروش

The Science of Selling
کد کتاب : 72981
مترجم : بهاره دانش دوست
شابک : 978-6229641729
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 234
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب علم فروش اثر دیوید هافلد

کتاب علم فروش نوشته‌ی دیوید هافلد، سرشار از توصیه‌های سودمند و روایت‌های واقعی درباره موقعیت‌های موفقیت‌آمیز فروش است و می‌تواند گنجینه‌ای بی‌نهایت گران‌بها برای هر کسی باشد که می‌خواهد در محیط تجاری پر غوغای این روزها پیروز شود.
سال‌هاست که فروش از حوزه‌های همتای خود در دنیای مدیریت بازرگانی مانند بازاریابی، تولید، نیروی انسانی و تأمین مالی عقب مانده است. هر سال، سرمایه‌های هنگفتی برای پژوهش در این حوزه‌ها تزریق می‌شود، اما فروش متأسفانه شتاب چندانی در مسیر علمی نداشته است. شاید به همین دلیل حدود 45 درصد از فروشندگان حرفه‌ای قادر نیستند به هدف‌های عددی خود روی کاغذ برسند.
هیچ مطالعه‌ی معتبری و هیچ پژوهش تجربی وجود ندارد که گروه‌های فروش شرکت بتوانند بر روی آن‌ها اتکا کنند. اگر تا به حال در برنامه‌های تمرین و آموزش فروش شرکت کرده‌ باشید، به‌ خوبی می‌فهمید منظورمان چیست. حتی بهترین برنامه‌ها نیز روی شواهد حکایتی و داستان‌های موفقیت از نمونه‌های موجود تأکید می‌ورزند.
دیوید هافلد (David Hoffeld) قصد دارد تا با ماحصل شش سال تحقیقات گسترده خود، کتاب علم فروش: راهبرد‌های اثبات شده برای معرفی محصولات - خدمات، ‌تأثیرگذاری بر ‌تصمیم‌گیری مشتریان، و عقد قرارداد (The science of selling)، شما را به اهدافتان برای جذب مشتری و فروش برساند و در نهایت توانایی‌تان را برای تأثیرگذاری و نفوذ به ذهن و قلب مخاطبان بهبود ببخشد.
در این کتاب، یک رویکرد انقلابی در فروش بر مبنای شواهد علمی ارائه می‌شود که به میزان فروش خدمات - محصولات و موفقیت کسب‌ و کارها کمک می‌کند. علم فروش با ترکیب چند شاخه از جمله روانشناسی اجتماعی، علوم عصب‌شناسی و اقتصاد رفتاری به شما نشان می‌دهد که چگونه شیوه‌های فروش را با فرایند مغزی انسان برای تصمیم به خرید هم‌راستا کنید. برخلاف آثار دیگر که برمبنای حکایت و توصیه‌های اثبات نشده هستند، در حقیقت دیدگاه هافلد بر شواهدی استوار است که پلی میان علم و موقعیت‌های فروش برای کارشناسان و رهبران تجاری می‌سازد.

کتاب علم فروش

دیوید هافلد
دیوید هافلد (David Hoffeld) مدیر عامل و مربی ارشد فروش گروه هافلد است و نویسنده کتاب پیشگامانه علم فروش است. او یک رویکرد فروش انقلابی مبتنی بر علوم اعصاب و علوم رفتاری ایجاد کرد که فروش را به شدت افزایش می دهد.