کتاب بررسی و تحلیل نظام آمار اقتصادی پویانمایی

Animated economic statistics system
(فرهنگ ثروت آفرین)
کد کتاب : 73141
شابک : 978-9643179809
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 100
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بررسی و تحلیل نظام آمار اقتصادی پویانمایی اثر مجموعه ی نویسندگان

پویانمایی؛ هنری که دنیا را تسخیر خود کرده است. عرصه‌ای با ظرفیت بالای اشتغالزایی و درآمدهای سرشار که این روزها به صنعتی بزرگ و جهانی بدل شده و امروز، بخش بسیار بزرگی از سینمای دنیا را به خود اختصاص داده است. این موضوع جذاب و جهانی به یکی از عناوین مجموعه 8 جلدی کتاب‌های فرهنگ ثروت‌آفرین بدل شده است. پژوهشی که در تلاش است تا با بررسی دقیق وضعیت ایران و جهان در این حوزه، تصویری واقعی و روشن از این صنعت ارائه کند.
انیمیشن‌ها همیشه به عنوان یک راه خوب برای انتقال پیام به مخاطبان خود که معمولا کودکان هستند شناخته می‌شوند. شاید در آغازین روزهای این صنعت، مخاطبانش را کودکان تشکیل می‌دادند اما امروز این عرصه فرهنگی، هنری با نگاه به مخاطبانش در همه سنین، سهم بالایی در درآمدزایی برخی کشورها دارد و ارزش افزوده آن را عددی بیش از 200 میلیارد دلار تخمین می‌زنند.
کتاب بررسی و تحلیل نظام آمار اقتصادی پویانمایی در 3 بخش و 6 فصل منتشر شده است و هر فصل آن با ارائه تعاریف و آمارهای معتبر، جدول‌ها و نمودارهایی سعی می کند مخاطب خود را با دنیای واقعی این صنعت جادویی، جذاب و پرکشش آشنا کند.
صنعت پویانمایی در کنار تاثیرات فراوان فرهنگی، سهم خود را در اقتصاد کشورها هم بالابرده است. بررسی این موضوع یکی از فصل‌های مهم این پژوهش منتشر شده است. شناخت ابعاد اقتصادی و ساختار عرضه و تقاضا در این حوزه، بررسی زنجیره ارزش آن و ارائه مفاهیم آماری از این صنعت هم بخش‌های دیگری است که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است.
این صنعت که در ایران هم روند رو به رشدی دارد، کسب‌وکارهای نوپا را به سمت خود کشیده است و امروز شرکت‌های زیادی با استفاده از آخرین فناوری‌ها و نوآوری‌ها پا به این عرصه فرهنگی گذاشته‌اند و در تلاشند تا مفاهیم فرهنگی، دینی و اجتماعی را در قالب ساخت انیمیش‌ به مخاطبان خود منتقل کنند. این کتاب معرفی اجمالی از وضعیت این شرکت‌ها و فناوری پویانمایی در کشور هم ارائه کرده است.

کتاب بررسی و تحلیل نظام آمار اقتصادی پویانمایی

دسته بندی های کتاب بررسی و تحلیل نظام آمار اقتصادی پویانمایی