کتاب چگونه خدماتی با کیفیت ارائه کنیم؟

Delivering Quality Service
(مرجع اصلی برای کیفیت در خدمت (مدل سروکوال))
کد کتاب : 73227
مترجم :

شابک : 978-9643178963
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 332
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه خدماتی با کیفیت ارائه کنیم؟ اثر مجموعه ی نویسندگان

در دهه های اخیر، اهمیت پخش خدمات به طور پیوسته در حال افزایش بوده به طوری که اکنون این بخش بیشترین رشد را به خود اختصاص داده و همچنین نیز در حال گسترش می باشد . این گستردگی و سرعت رشد در بخش خدمات سبب افزایش رقابت بین سازمان ها شده و از دست دادن مشتری و جذب آن توسط سایر رقبا را به مهمترین نگرانی سازمان های خدماتی تبدیل نموده است . کلید اصلی رقابت در بخش خدمات ، بهبود کیفیت و نگهداری مشتریان می باشد.
مدل سروکوال ( مدل کیفیت در خدمات ) یکی از معتبر ترین مراجع اصلی مدل سازی و بهبود کیفیت در خدمات است که توسط نویسندگان این کتاب ابداع و معرفی گردیده است .
کتاب حاضر مرجع اصلی یادگیری و به کار گیری مدل سروکوال می باشد.
کتاب حاضر ، که اثری کلاسیک در خصوص روش های بهبود کیفیت در سازمان های خدماتی است ، به شما می آموزد که چگونه میزان کیفیت خدمات خود را اندازه گیری کرده و دلایل نقص در کیفیت را شناسایی کنید. هر یک از فصول این کتاب به یکی از این خلاء ها ی کیفیت پرداخته و علاوه بر تشریح آن ، راهکارهای اجرایی را برای ارتقا کیفیت در سازمان تان، پیشنهاد می د هد.
این کتاب مرجعی است کاربردی جهت مطالعه مدیران ارشد و کارشناسان سازمان های خدماتی در حوزه : بانک ، حمل و نقل ، آموزش ، بهداشت و درمان ، موسسات فرهنگی و ورزشی و سایر سازمانئ های خدماتی .

کتاب چگونه خدماتی با کیفیت ارائه کنیم؟

دسته بندی های کتاب چگونه خدماتی با کیفیت ارائه کنیم؟