کتاب دایرة المعارف مصور وسایل نقلیه

Atlas Of The Vehicles
کد کتاب : 73285
مترجم :
شابک : 978-9641812012
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دایرة المعارف مصور وسایل نقلیه اثر آنیتا گانری

دایره المعارف مصور حاضر با طرح پرسش های کلیدی به ارائه ی اطلاعاتی جامع و جذاب درباره ی وسایل نقلیه از اولین تا آخرین آنها که تا به امروز ساخته شده اند، می پردازد. ماشین های مسابقه ای، زیردریایی ها، دوچرخه ها، جرتقیل ها، هواپیماها و سفینه های فضایی از جمله وسایلی هستند که در اثر حاضر درباره آن ها می خوانیم.

کتاب دایرة المعارف مصور وسایل نقلیه

آنیتا گانری
آنیتا گانری (متولد 1961) نویسنده هندی مجموعه برنده جایزه جغرافیای وحشتناک و بسیاری از کتابهای غیر داستانی دیگر برای کودکان است.گانری در کلکته هندوستان متولد شد و خانواده اش از کودکی به انگلیس مهاجرت کردند. او در دبیرستان استمفورد سوار شد و از دانشگاه کمبریج فارغ التحصیلدر رشته مطالعات فرانسه / آلمان و هندشد.گانری چندین سال در انتشارات کار کرد - ابتدا به عنوان مدیر حقوق خارجی واکر، و بعداً به عنوان سردبیر در Usborne - قبل از اینکه یک نویسنده مستقل شود. اولین کتاب منتشر شده او یک کتاب لیدی برد ...
قسمت هایی از کتاب دایرة المعارف مصور وسایل نقلیه (لذت متن)
تا چه عمقی قایق ها یا زیردریایی های غواصی قادر به شنا هستند؟ قایق های غواصی مخصوص و ویژه و بسیار مقاوم که باتیسکاپ نامیده می شوند می توانند تا کیلومترها در اعماق آب ها نفوذ کنند. در سال 1960، توی است، یک قایق غواصی یا زیردریایی های غواصی ویژه در اعماق آب های بسیار تیره و نیل گون اقیانوس آرام دارای رکورد غواصی در عمقی معادل 10911 متر شد.