کتاب گیاه درمانی مصور

holistic herbs
کد کتاب : 73293
مترجم :
شابک : 978-9641810797
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب گیاه درمانی مصور اثر جنی هاردینگ

این مجموعه اطلاعاتی پیرامون خواص گیاهان گوناگون در اختیارتان خواهد گذاشت و به شما خواهد آموخت که چگونه هر گیاه را پرورش داده و از آن بهترین استفاده را ببرید. چهل گیاه متنوع که حتی ممکن است تا کنون نام آن ها را نشنیده باشید و یا بسیاری از ویژگی هایشان برایتان ناآشنا و یا حتی عجیب به نظر برسد در این کتاب مورد بحث واقع شده اند. باغچه شخصی خودتان را داشته باشید، با مزاج گوناگون آشنا شوید و از یک داروخانه ی گیاهی مجهز بهره مند شوید.

کتاب گیاه درمانی مصور

جنی هاردینگ
جنی هاردینگ بیش از 25 سال تجربه به عنوان یک درمانگر با روش های مختلف از جمله کریستال ها، اسانس ها و داروهای رایحه درمانی کار می کند. او باغبان مشتاق گیاهان معطر است و هر روز از روغن های ضروری برای حفظ سلامتی و شادابی خود استفاده می کند.
قسمت هایی از کتاب گیاه درمانی مصور (لذت متن)
هدف این کتاب، تشویق شما برای برقراری ارتباط دوباره با جهان طبیعت با کاشت و استفاده از گیاهان است. گونه های زیادی از گیاهان معرفی شده در این کتاب، هنوز به صورت وحشی و خودرو در محل هایی که اصالتا متعلق به آن هستند، رشد می کنند و سالیان سال است که به عنوان بخشی از غذا و دارو در آن نواحی شناخته می شوند. شما احتمالا آن ها را پیش از این می شناختید و از فروشگاه های غذای سالم، تهیه کرده اید؛ ولی در عین حال ممکن است تعجب کنید هنگامی که بدانید آن ها چطور به عنوان گیاه دیده و بوییده می شوند.