کتاب داستان های نوین

New stories
(جستارهایی در قلمرو ادبیات با شاهدهای داستانی)
کد کتاب : 73396
شابک : 978-6229585498
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب داستان های نوین اثر جمال میرصادقی

میرصادقی در این کتاب سبک‌ها و کاتب و جریان‌های گوناگون ادبی را بررسی کرده و برای هرکدام شاهدی داستانی آورده است. این کتاب کتابی بسیار ارزشمند و آموزنده برای آنهایی است که می‌خواهد با گونه‌ها و سبک‌ها و جریان‌های فکری گوناگون ادبیات جهان بیشتر آشنا شوند و چیزهای تازه در باره ادبیات داستانی بیاموزند.
جریان‌هایی مانند، مدرنیسم، جریان سیال ذهن، عینیت‌گرایی و ذهنیت‌گرایی، ادبیات مدرن، نوزایی و... و مباحثی همچون شخصیت و انواع ان در داستان، تعریف داستان کوتاه، روایت ذهنی و روایت عینی، داستان چند اوایی و... در این کتاب شریح شده و با مثال‌هایی کامل‌تر و قابل درک‌تر شده‌اند.

کتاب داستان های نوین

جمال میرصادقی
جمال میرصادقی (زاده ۱۹ اردیبهشت ۱۳۱۲) نویسنده ایرانی است. او دانش‌آموختهٔ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران است و تا کنون حدود ۴۳ جلد کتاب، رمان، داستان بلند و نقد ادبی و مجموعه مقالات، از او منتشر شده‌است.مال میرصادقی در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۱۲ خورشیدی در تهران به دنیا آمد. فارغ‌التحصیل دانشکده ادبیات و علوم انسانی از دانشگاه تهران در رشته ادبیات فارسی است. جمال میرصادقی مشاغل گوناگونی داشته‌است. کارگری، معلمی، کتابدار دانشسرای تربیت معلم، کارشناس آزمون سازی در سازمان ا...