کتاب راحت بگویید نه

The Power of a Positive No
قدرت نه مثبت: چگونه نه بگوییم و به توافق برسیم
کد کتاب : 89862
مترجم :
شابک : 978-6005361742
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 198
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

چطور نه بگوییم
The Power of a Positive No
و در جواب بله بشنویم
کد کتاب : 73585
مترجم :
شابک : 978-9642363605
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب چطور نه بگوییم اثر ویلیام یوری

تمرکز کتاب «چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم» بر خود تـوست؛ در واقع بر یادگیری این مسأله است که چطور منافعت را بر زبان بیاوری و از آن‌ها دفاع کنی. از آنجا که روند منطقی این است که از خودت شروع کنی، من کتاب «چطور نه بگوییم و در جواب بله بشنویم» را بیشتر به چشم مقدمه‌ای بر آن دو کتاب می‌بینم، نه دنباله‌ی آن‌ها. «نه» مثبت شالوده‌ی اصلی برای «بله» گرفتن و عبور از «نه» است.
در طول این مسیر، شاهد نابودی‌های عظیم و رنج‌های بیهوده‌ای بوده‌ام که جنگ‌های مخرب با خود به همراه دارند: دوستی‌ها یا خانوده‌های از هم گسسته، پرونده‌های حقوقی و اعتصاب‌های ویران‌کننده، و سازمان‌های ورشکسته. من در مناطق جنگی حضور داشته‌ام و در چشمان انسان‌های بی‌گناه وحشت عظیمی را دیده‌ام که کشت و کشتار بی‌رحمانه در قلب آنان ایجاد کرده بود. شاید برایت تعجب‌آور باشد اگر بگویم شاهد مواردی هم بوده‌ام که با دیدنشان آرزو کرده‌ام مقاومت و جروبحث بیشتری می‌شد؛ مواردی که همسران وو کودکان مورد سوءاستفاده قرار می‌گرفتند بی‌آنکه صدایشان دربیاید، کارمندانی که رییسشان به بدترین وجه ممکن با آن‌ها رفتار می‌کرد، یا جوامعی که با ترس و وحشت در زیر یوغغ ‌دیکتانوری زندگی می‌کردند.

کتاب چطور نه بگوییم

ویلیام یوری
ویلیام یوری نویسنده، استاد دانشگاه، انسان شناس و متخصص مذاکره آمریکایی است. او یکی از بنیانگذاران برنامه هاروارد در مورد مذاکره بود. علاوه بر این، او به تأسیس شبکه مذاکره بین المللی با رئیس جمهور سابق جیمی کارتر کمک کرد. یوری یکی از نویسندگان کتاب Getting to Yes با راجر فیشر است که روش مذاکره اصولی را بیان کرد و ایده بهترین جایگزین برای توافق مذاکره شده (BATNA) را در نظریه مذاکره ایجاد کرد.