کتاب دایره اول

Making the first circle work : the foundation for duplication in network marketing
کد کتاب : 7362
مترجم :
شابک : 9786008124221
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 78
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

دایره اول
Making the first circle work
اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه ای
کد کتاب : 120100
مترجم :
شابک : ‫‭978-6009557998
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 24
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

دایره ی اول
Making the first circle work
(اصول همانندسازی در بازاریابی شبکه ای)
  • 15 % تخفیف
    45,000 | 38,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: زمینه زمینه
    نویسنده:
کد کتاب : 30723
مترجم :
شابک : 978-6009666645
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 84
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

دایره ی اول
Making the first circle work
اصول و قواعد همانندسازی در بازاریابی شبکه ای
کد کتاب : 121581
مترجم :
شابک : 978-6004518499
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 86
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت
نوع چاپ : دیجیتال - POD

اولین حلقه
Making the first circle work : the foundation for duplication in network
کد کتاب : 7363
مترجم :
شابک : 9786008237242
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دایره اول اثر رندی گیج

کتاب "دایره اول" به قلم "رندی گیج"، تنها چیزی است که شما برای بدست آوردن یک چرخه ی همانندسازی واقعی در سراسر شرکت خود به آن نیاز دارید. "رندی گیج" تمایز بین آنچه را که واقعا می توانید کنترل کنید و آنچه را که فقط می توانید تحت تأثیر قرار دهید، نشان می دهد. سپس متوجه خواهید شد که چگونه می توان فضایی را ایجاد کرد که باعث تکثیر حقیقی شود. همه چیز با "دایره اول" شروع می شود، حلقه ای که نام شما روی آن نوشته شده است. بیاموزید که چگونه نگرش مناسب را ایجاد کنید، یک فرهنگ اخلاقی و حرفه ای بسازید، حجم کاری خود را تقویت کنید، توسعه را از ریشه پرورش دهید، با رویدادهای زنده موقعیت بسازید، به درستی به تیم خود مشاوره دهید و رهبری خوبی برای سازمان خود داشته باشید. بیشترین رقمی را که می توانید سرمایه گذاری کنید، تعیین کنید و بلافاصله "دایره اول" از "رندی گیج"، را در سراسر شرکت خود پخش کنید!
این یک کتاب کوچک ساده با نکات مفید برای افرادی است که به دنبال رشد و پیشرفت در کسب و کار خود هستند. آیا این کتاب تغییری در زندگی شما ایجاد می کند؟ شاید آری، شاید نه ... اما تجربه ی بازاریابان بزرگ نشان می دهد که سادگی کتاب، نشان دهنده ی اصول اساسی و تعیین کننده است. "دایره اول" به قلم "رندی گیج" به زبان ساده برای ارتباط با اکثریت نوشته شده است و به خواننده زندگی ماجراجویانه، آزادی و حرکت از موفقیت به حائز اهمیت بودن و درخشش را نشان می دهد. به طور کلی "دایره اول" به قلم "رندی گیج" خوانشی فوق العاده است که با مطالعه ی آن می توانید از مسیر سعادت لذت ببرید.

کتاب دایره اول

رندی گیج
رندی پل گیج (زاده 6 6 آوریل 1959) نویسنده و گوینده انگیزشی آمریکایی است. وی به دلیل نوشتن کتابهای خودیاری و سخنرانی در مورد موفقیت و سعادت شناخته شده است.گیج توسط مادرش متولد و بزرگ شده است. وی پس از اتهام سرقت مسلحانه در سن 15 سالگی به منظور تأمین بودجه معامله مواد مخدر، را از دبیرستان مدیسون غربی اخراج شد و مدتی در زندان نوجوان مشغول خدمت بود. در سال 1975 با مشروط آزاد شد، وی به میامی، فلوریدا نقل مکان کرد و به عنوان ظرفشور در خانه پنکیک با حداقل دستمزد کار کرد و در سن 16 سالگی به عنوان مدی...
نکوداشت های کتاب دایره اول
Making the First Circle Work is great concise and packed with very smart advice for fostering much more helpful and responsible leadership to create maximum, enduring duplication . . . and greater, more satisfying success for many more people in our profession.
دایره اول بسیار مختصر و حاوی توصیه های بسیار هوشمندانه برای تقویت رهبری مفیدتر و مسئولانه تر برای ایجاد تکثیری حداکثری و پایدار و موفقیت بیشتر و رضایت بخش تر برای افراد بیشتری در حرفه ماست.
Art Burleigh

Randy Gage is a world-class professional who teaches network marketing the way it is meant to be done. Study this book and your networking business will deliver on its promise to earn you time freedom and unlimited income potential.
رندی گیج یک فرد حرفه ای در سطح جهانی است که بازاریابی شبکه ای را به شیوه ای که باید انجام شود آموزش می دهد. این کتاب را مطالعه کنید و تجارت شبکه ای شما به بار خواهد نشست و به شما آزادی زمان و پتانسیل درآمد نامحدود می دهد.
Networking Times

قسمت هایی از کتاب دایره اول (لذت متن)
ما مسئولیم که پیشاپیش تیم خود حرکت کنیم، راه را بررسی کنیم، ببینیم چه راهی پیامد مثبتی دارد، و سپس آن را به کسانی که وارد تجارت کرده ایم نشان دهیم. ما برای تیم مان ترکیب یکتایی از مربی، معلم، فرمانده و دوست هستیم. دیگران برای ما کار نمی کنند، بلکه فقط برای خودشان کار می کنند، اما بدون شک، کاری که آنها انجام می دهند، بر روی نتایج و درآمد ما نیز تاثیرگذار است. من بهترین آموزشم را برای بازاریابی شبکه ای، جایی بیرون از این تجارت دیدم. آنچه بسیار به من کمک کرد زمانی بود که من ریاست هیات امنای کلیسا و چندین سازمان خیریه دیگر را بر عهده داشتم. چرا که در تمامی این شرایط من با گروهی از افراد داوطلب کار می کردم. و زمانی که شما نمی توانید افراد را استخدام و یا اخراج کنید، باید بدانید چگونه درکنار دوست بودن با افراد، آنها را در راستای یک هدف مشترک رهبری و مدیریت کرده و به آنها انگیزه بدهید. بنابراین کار ما از اینجا آغاز می شود، چرا که شما همه این کارها را به کمک دایره اول می توانید انجام دهید، از طرفی دایره اول، تنها چیزی است که کاملا تحت کنترل شماست. شاید شما با خودتان بگویید که من می خواهم این ماه ۱۰ تا ورودی جدید بگیرم، اما شما نمی توانید آن را کنترل کنید، چرا که هر پراسپکتی دیدگاه خاص خودش را دارد و بنابر دلایل خودش تصمیم می گیرد که برگه قرارداد را امضا کند یا خیر. شما می توانید برای خودتان هدفگذاری کنید که در تاریخ مشخصی به رتبه درآمدی موردنظر در کار خود برسید، اما باز هم کنترل کاملی روی آن نخواهید داشت.