کتاب 9 دسته از عشاق

The 9 types of lovers
کد کتاب : 73663
مترجم : مجید حجت شهامی
شابک : 978-9644121241
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب 9 دسته از عشاق اثر دافنه رزکینگما

با خواندن این کتاب مطالبی درباره‌ی عشق می‌آموزید و می‌توانید روابط خود را به‌کلی بهبود بخشید اعم از این‌که بخواهید رابطه‌ای صمیمانه و نزدیک با کسی برقرار کنید یا از روابط روزمره‌ی خود لذت بیشتری ببرید.
با تمام وجود اطمینان دارم که سفر عشق تنها سفری است که انسان از رفتن به آن پشیمان نمی‌شود. فقط با عشق ورزیدن و غوطه‌ور شدن در روابط صمیمانه است که می‌توان لذت شناخت انسانی دیگر، شرکت در تجربه‌های زندگی و داشتن هم‌نشینی‌ای ساده و پر احساس حس کرد. شناختی که لذت‌ها را دو چندان و غم‌ها را نصف می‌کند. «عشق گران‌بهاترین موهبت در نزد انسان است.» اگر مایل به داشتن رابطه‌ای جذاب و زیبا هستید اما تاکنون قادر به خلق آن نبوده‌اید، اگر به نظر می‌رسد که رابطه‌تان تکراری و بیمار شده است و یا مواردی وجود دارد که تا به حال جوابی قطعی برای‌شان نیافته‌اید شاید به این دلیل است که شناختی واضح از انسان‌های هم‌دسته‌ی خود و انسان‌های هم‌دسته‌ی طرف مقابلتان ندارید و یا نمی‌دانید چطور این دو دسته می‌توانند اثری متقابل بر روی هم داشته باشند.
هدف از نوشتن کتاب 9 دسته از عشاق این بود که به انسان‌ها بیاموزم چگونه عشق بورزند.

کتاب 9 دسته از عشاق

دافنه رزکینگما
پرفروش ترین آثار دافنه رز کینگما (متولد: 14 ژانویه 1942 ، فیلادلفیا ، پنسیلوانیا ، ایالات متحده) عبارتند از Coming Apart ، مردانی که ما هرگز آنها را نمی شناختیم و آینده عشق. او و کارهایش در اکثر رسانه های مهم ظاهر شده اند و سمینارها و کارگاه های آموزشی را در سراسر جهان ارائه می دهد. او در سانتا باربارا ، کالیفرنیا زندگی می کند.