کتاب پایان کم درآمدی آغاز توانگری

Earn What You Deserve
کد کتاب : 73678
مترجم :
شابک : 978-6226973038
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب پایان کم درآمدی آغاز توانگری اثر جرالد ماندیس

جرولد موندیس پدرخوانده افراد کم درآمد است.
- Business Week

"مفیدترین کتاب خودیاری که تا به حال خوانده ام."
- Whole Earth

"برای هر کسی که می خواهد درآمدش را افزایش دهد خواندنی است."
- روزنامه وال استریت

در این کتاب درمانگر مالی و نویسنده پرفروش جرولد موندیس یک سیستم انقلابی جدید را ارائه می دهد که دقیقا به شما نشان می دهد چگونه پول بیشتری را وارد زندگی خود کنید - از همین حالا شروع کنید.

مهم نیست کی هستی. یا شرایط شما چگونه است.
تا زمانی که شما بخواهید
گام به گام، این کتاب شما را از طریق این مفاهیم و تکنیک های پیشگامانه به زندگی ای هدایت می کند که در آن به اندازه کافی وجود دارد. بیش از حد کافی و جایی که دیگر نیازی به کسب درآمد کمتر نیست.
و او به شما نشان می‌دهد که چگونه این کار را انسان‌دوستانه انجام دهید - بدون اینکه مجبور باشید 60 ساعت در هفته کار کنید یا مانند یک مدیر کار دیوانه زندگی کنید. چگونه می توان آن را حتی با کمی سهولت و لذت انجام داد.

کتاب پایان کم درآمدی آغاز توانگری

جرالد ماندیس
جرولد جی. ماندیس (زاده ۳ مارس ۱۹۴۱ – درگذشته ۴ آوریل ۲۰۲۰) نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی بود. او در مورد ایجاد روابط پولی سالم برای افراد، از جمله کاهش بدهی و رشد درآمد نوشت. موندیس همچنین معلم نویسندگی حرفه ای و حرفه ای و نویسنده کتابی در مورد بلوک نویسنده بود.
دسته بندی های کتاب پایان کم درآمدی آغاز توانگری
قسمت هایی از کتاب پایان کم درآمدی آغاز توانگری (لذت متن)
پذیرش این مساله برای اغلب افراد سخت است. اما بدون پذیرش آن، فقط دارید یک چسب به زخم خود می بندید و تغییر واقعی رخ نخواهد داد. اگر نمی داند چرا به اندازه ی کافی پول ندارید شک دارید و یا اگر احتمال کم درآمد بودن، احساس خشم، دستپاچگی و یا ناامیدی در شما ایجاد می کند، آن تردیدها و احساسات منفی را تا جایی که می توانید فعلا کنار بگذارید. در تنهایی و در یک مکان آرام، به هر نحوی که می توانید این کار را انجام دهید: برای خودتان اقرار کنید مشکل کم درآمدی دارید که رنج و مشکلات زیادی در زندگی شما ایجاد کرده است. همین الان این کار را انجام دهید. بسیار خوب، یک نفس عمیق بکشید و آرام بگیرید. دوباره این کار را انجام دهید. بگذارید برایتان جا بیفتد. به خود اجازه بدهید حقیقت آن را احساس کنید. شما مشکل کم درآمدی دارید. این موضوع باعث ایجاد رنج و دردسرهای زیادی در زندگی شما شده است. بسیاری از افراد بعد از اینکه بالاخره این موضوع را برای خود اقرار می کنند یک حس رهایی را تجربه می کنند. پاسخ آنها این است: «خدایا شکرت! الان دیگر می دانم که مشکل چیست و این یعنی اینکه می توانم آن را حل کنم.» برخی دیگر عکس العمل کاملا متفاوتی دارند. آنها دچار ترس می شوند و در را به هم می کوبند و می خواهند مشتی حواله ی کسی کنند که این پیشنهاد را داده است.