کتاب من عاقل ترین انسان دنیا هستم

Ben Dünyanın En Akıllı İnsanıyım
کد کتاب : 73847
مترجم : حسین ولی زاده
شابک : 978-9644122347
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 314
سال انتشار شمسی : 1387
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب من عاقل ترین انسان دنیا هستم اثر اردال دمیرقیران

بزرگ فکر کردن آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست.» دمیرکیران که با گفتن «چگونه ردی از خود بگذاریم؟» راه افتاد. در این اولین اثر هنری با توضیح واضح و صریح این سوال به بشریت می آموزد که در راستای یک هدف زندگی کند. برخلاف هزاران اثری که در مورد "توسعه انسانی" نوشته شده است، این کتاب تنها بر توسعه خود و میل تمرکز ندارد. همچنین خواننده را با مفهوم «آینده» آشنا می کند و به او می آموزد که انقلاب های ذهنی کند یا به عبارتی منحصر به فرد باشد.
"این اثر که دیدگاه مردم را برای همیشه تغییر داده است، تاکنون میلیون‌ها نفر را تحت تأثیر قرار داده و موفق شده است زندگی آن‌هایی که آرزو دارند را به طور اساسی تغییر دهد. این تقدیم به پدرم است که با من در جاده های پوشیده از شیشه های شکسته قدم می زد، به مادرم که تقریبا به اندازه خودم او را دوست دارم، به همسرم بتول، به دختر 2 ساله ی من و به کل دنیای بشریت. وقتی گفتم "من باهوش ترین آدم دنیا هستم" دوستانم به من گفتند: "مین، تو خیلی باهوشی، چرا چیزی مثل ادیسون، مثل انیشتین، مثل نیوتن... اختراع نمی کنی؟" آنها گفتند. من هم فکر می کردم حق با آنهاست... اما حدس می زنم که باید کمی اشتباه متوجه شده باشم زیرا تصمیم گرفتم به جای اختراع لامپ، ادیسون را اختراع کنم. با تدریس خودم که این روزها به آن «کشنا» می گویم، در حال پرورش نبوغ هستم. من ادیسون را بزرگ می کنم. من انیشتین را بزرگ می کنم، نیوتن را بزرگ می کنم... در این کتاب می خواهم حداقل بخشی از «آموزه های کاشنا» را با شما در میان بگذارم. "

کتاب من عاقل ترین انسان دنیا هستم

اردال دمیرقیران
اردال دمیرقیران نویسنده ترک است. او در سال 1995 از دانشگاه مرمره، گروه مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل شد. دمیرکیران که در دوران دانشگاه فردی درونگرا بود، برای غلبه بر این امر فلسفه کاشنا را مطرح کرد و برنامه نویسی و مقاله نوشت. او این مقاله را از دفتر اسناد رسمی دریافت کرد که او باهوش ترین فرد جهان است. او بین سال های 1374 تا 1376 به عنوان یک برنامه استندآپ و روی صحنه در رادیو مگا اجرا کرد.پس از سربازی به عنوان مدیر بازرگانی در یک کارخانه شیشه مشغول به کار شد. اما بعداً استعفا داد و شروع به برگ...
دسته بندی های کتاب من عاقل ترین انسان دنیا هستم