کتاب شنبه های شاد

Happy Mondays
کد کتاب : 73862
مترجم :
شابک : 978-9644126697
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1387
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب شنبه های شاد اثر ریچاردز ریوز

کتاب " شنبه های شاد " چالشی اساسی در برابر شعارهای ضد کار است. این استدلال می‌کند که کار نباید استرس‌زا باشد، استدلال‌های مربوط به «تعادل بین کار و زندگی» را از بین می‌برد و به شما نشان می‌دهد که چگونه به کار نه صرفا به عنوان یک ضرورت اقتصادی، بلکه به عنوان چیزی که زندگی شما را بهبود می‌بخشد، برخورد کنید.
ریچارد عضو ارشد موسسه بروکینگز در واشنگتن دی سی است. او همچنین یکی از همکاران دائمی نیویورک تایمز، آتلانتیک، امور ملی، دموکراسی ژورنال و وال استریت ژورنال است.

بین سال‌های 2010 تا 2012، ریچارد مدیر استراتژی معاون نخست‌وزیر بریتانیا بود. او همچنین مدیر دموس، اندیشکده سیاسی مستقر در لندن، مشاور سیاستی اصلی وزیر اصلاحات رفاهی، پژوهشگر موسسه تحقیقات سیاست عمومی و سایر نقش‌ها بوده است. او سابقا سخنران سال تجارت اروپا بود. روزنامه نگار سابق روزنامه های گاردین و آبزرور. ریچارد مدرک لیسانس خود را از دانشگاه آکسفورد و دکترای خود را از دانشگاه وارویک دریافت کرده است.

کتاب شنبه های شاد

ریچاردز ریوز
ریچارد وی ریوز (زاده ۴ ژوئیه ۱۹۶۹) نویسنده و محقق بریتانیایی-آمریکایی و عضو ارشد موسسه بروکینگز است.ریوز مدیر ابتکار آینده طبقه متوسط در بروکینگز است که عمدتاً روی مسائل مربوط به تحرک بین نسلی، نابرابری و تغییرات اجتماعی کار می کند. در سال 2014، او یک مقاله بروکینگز، نجات هوراتیو الجر، همراه با ویدئویی منتشر کرد که در آن از آجرهای لگو برای نشان دادن سطوح تحرک اجتماعی در ایالات متحده استفاده کرد. اعضای فقیرتر یک درصد بالا، از راه حل های تحرک اجتماعی منحرف می شوند.
دسته بندی های کتاب شنبه های شاد
نکوداشت های کتاب شنبه های شاد
This book should be required reading for those who are counting the days until retirement out of desperation
خواندن این کتاب برای کسانی که از ناامیدی برای بازنشستگی لحظه شماری می کنند باید الزامی باشد
Dayton News

[The Momentum books] radiate contagious energy with their inventive design, personality-packed style, and cheeky touches
[کتاب های Momentum] با طراحی مبتکرانه، سبک شخصیتی و لمس های گستاخانه شان، انرژی مسری را ساطع می کنند.
Fast Company

قسمت هایی از کتاب شنبه های شاد (لذت متن)