کتاب استادی زندگی

The Mastery of Life
راهنمای تولتک برای آزادی فردی
کد کتاب : 73975
مترجم :
شابک : 978-6226829991
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

تسلط بر زندگی
The Mastery of Life
راهنمای خرد فردی سرخپوستان تولتک
کد کتاب : 80836
مترجم :
شابک : 978-6007505960
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب استادی زندگی اثر دون میگوئل روئیز


"بزرگترین سفری که می توانید انجام دهید سفری است که در درون خود دارید." -- دون میگل رویز جونیور.
در خارج از مکزیکوسیتی مجموعه هرمی باستانی Teotihuacan قرار دارد که طبق سنت شفاهی خانواده روئیز، مرکز معنوی مردم تولتک است. برای بیش از بیست سال، دون میگل رویز جونیور به Teotihuacan سفر کرده است تا به دیگران درباره اسرار قدرتمندی که در آنجا یافت می شود آموزش دهد.
رویز در کتاب «استادی زندگی» توضیح می‌دهد که چگونه اهرام و میدان‌های مقدس تئوتی‌هواکان به‌عنوان ایستگاه‌های نمادین در مسیر دگرگون‌کننده جنگجویان تولتک عمل می‌کنند - کسانی که آموزه‌های تولتک‌ها را در زندگی خود به کار می‌گیرند تا در جنگ داخلی علیه نیروهای اهلی‌سازی پیروز شوند. ، ترس و خود قضاوتی در عین حال، او شما را در سفر درونی خود راهنمایی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا قدرت تغییردهنده آموزه‌های تولتک را بدون ترک آسایش خانه خود تجربه کنید. هر فصل شامل تمرین ها و تفکرات عملی است که برای کمک به شما در یافتن آرامش و آزادی شخصی در زندگی خود، همین الان طراحی شده است.
سفر شما در انتظار است.
دون میگل روئیز جونیور یک ناگوال، استاد تحول تولتک است. او از نوادگان مستقیم تولتک‌های دودمان شوالیه عقاب و پسر دون میگل رویز است. او با ترکیب خرد سنت های خانواده اش با دانش به دست آمده از سفر شخصی خود، اکنون به دیگران کمک می کند تا مسیر خود را به سوی آزادی شخصی درک کنند. او نویسنده عناوین پرفروش «تسلط بر خود»، «پنج سطح دلبستگی» و «زندگی با آگاهی» است. از او در www.miguelruizjr.com دیدن کنید.

کتاب استادی زندگی

دون میگوئل روئیز
دون میگوئل آنخل روئیز، زاده ی 27 آگوست 1952، نویسنده ی متون معنوی تولتک و نئوشمنیستی است.روئیز در مناطق روستایی مکزیک به دنیا آمد و کوچکترین در میان 13 فرزند خانواده بود. او به دانشکده ی پزشکی رفت و جراح شد. روئیز سال ها به همراه برادرانش به انجام امور پزشکی مشغول بود. تصادفی که او را تا آستانه ی مرگ پیش برد، مسیر زندگی اش را تغییر داد. روئیز پس از بهبودی، بی درنگ نزد مادر خود بازگشت تا آموزه های اخلاقی بیشتری را از او فرابگیرد. او سپس به شاگردی یک شمن درآمد و درنهایت به آمریکا مهاجرت کرد. دو...
قسمت هایی از کتاب استادی زندگی (لذت متن)
وقتی تشخیص دادید داستان های غلط و مفهوم غلط امنیتی که در جزیره ی امنیت می سازید فقط یک توهم است، آماده اید تا برای جست و جوی آزادی فردی بزرگ تر، از جزیره بیرون بیایید. وقتی تصمیم می گیرید جزیره را ترک کنید، به خودتان می گویید که آماده ی به پرسش گرفتن تمام باورهایی هستید که درباره ی خودتان و دنیا پذیرفته اید. آماده اید این ایده را به پرسش بگیرید که هویت شما ثابت و واقعی است، که این چیزی است که ارزشمندی شما را تعریف می کند. آماده اید از کنترل کردن دست بکشید. آماده ی تسلیم شدن هستید. در تئو، این تمایل را با ترک جزیره ی امنیت و بالا رفتن به قله ی هرم کوتزالکوت نشان می دهید. با انجام دادن این کار، باز بودنتان برای حرکت به جلو در سفر جنگجوی تولتک را نشان می دهید، مسیری به سمت خودشناسی و آرامشی که ریشه در عشق بی قید و شرط و رهایی از ترس دارد. با ترک جزیره، گذشتن از دریای جهنم و صعود از هرم، نخستین تسلیم را در سفرتان انجام می دهید.