کتاب سرطان درمانی

A Cancer Therapy
(گزارش هایی درباره ی درمان پنجاه نوع سرطان)
کد کتاب : 74005
مترجم :
شابک : 978-9642363001
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 480
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1958
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب سرطان درمانی اثر ماکس گرسون

کتاب سرطان درمانی نوشته‌ی ماکس گرسون، ضمن معرفی و بررسی 50 نوع سرطان، راه‌های درمان و مقابله با آن‌ها را بیان می‌کند.
سرطان (در برخی منابع فارسی با نام چنگار آمده است) نامی است که به مجموعه‌ی بیماری‌هایی اطلاق می‌شود که از تکثیر مهار نشده‌ی یاخته‌ها پدید می‌آیند. سلول‌های سرطانی از ساز و کارهای عادی تقسیم و رشد سلول‌ها جدا می‌افتند. علت دقیق این پدیده نامشخص است ولی احتمال دارد عوامل ژنتیکی یا مواردی که موجب اختلال در فعالیت سلول‌ها می‌شوند در هسته سلول اشکال وارد کنند، مانند مواد رادیو اکتیو، مواد شیمیایی و سمی یا تابش بیش از حد اشعه‌هایی مانند نور آفتاب.
دکتر ماکس گرسون (Max Gerson) نویسنده‌ی این کتاب، به تنهایی با خستگی ناپذیری عجیبی مدت چهل سال آزمایش‌هایی را برای بیماران مبتلا به سرطان انجام داد. همکاران او پیوسته منتظر پیدا کردن سرنخی بودند تا او را به دادگاه بکشانند؛ اما او عمر خود را صرف آزمایش‌هایی کرد که امروزه در بیشتر دنیا پزشک‌های بسیاری کار او را دنبال می‌کنند. دکتر گرسون معتقد بود، با خام‌خواری و استفاده از میوه‌هایی که به روش بیولوژی بدون استفاده از کودهای شیمیایی تولید شده‌اند، می‌توان بر انواع سرطان‌ها غلبه کرد و اگر کسی بتواند برای خود به اندازه‌ی کافی میوه و سبزیجات سالم تهیه کند، به داروهای شیمیایی نیازی ندارد که در کتاب سرطان درمانی (A Cancer Therapy) او از آن‌ها بهره گرفته بود.

کتاب سرطان درمانی

ماکس گرسون
ماکس گرسون (Max Gerson) متولد ۱۸۸۱ در آلمان، پزشک یهودی آمریکایی، خالق روش‌های درمانی نامتعارف بود که امروزه به «گرسون‌درمانی» شهرت دارد. بسیاری معتقدند که روش او سرطان و طیف گسترده‌ای از بیماری‌های مزمن را درمان می‌کند. مخالفان گرسون، او و روش‌هایش را کماکان یک «شارلاتان» نامیده‌اند.