کتاب پرزنت یک دقیقه ای

The One-Minute Presentation
مثل حرفه ای ها کسب و کار بازاریابی شبکه ای تان را معرفی کنید
کد کتاب : 74006
مترجم :
شابک : 978-6227403244
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معارفه ی یک دقیقه ای
The One-Minute Presentation
  • 45,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: کلکین کلکین
    نویسنده:
کد کتاب : 81563
مترجم :
شابک : 978-6229825792
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پرزنت یک دقیقه ای اثر کیث شرایتر

بازاریابی شبکه ای شیوه ای نو ظهور از بازاریابی است که می تواند افراد را با صرف انرژی کمتر و طی زمانی کوتاه تر به درآمدی سرشار برساند. با این وجود بر کسی پوشیده نیست که این نوع از بازاریابی شبیه به هر فعالیت دیگری نیازمند کسب مهارت ها و به کارگیری زبان و عبارت های خاص و ویژه خود است؛ چیزی که در نظام آموزشی در اختیار افراد قرار نمی گیرد و همین مسئله سبب می شود تا آن ها مجبور باشند برای بازاریابی پانزده تا سی دقیقه وقت بگذارند در حالی که اگر قادر باشند عبارتی حساب شده را به کار بگیرند این زمان می تواند به کمتر از یک دقیقه کاهش پیدا کند. اثر پیش رو به منظور آموزش مهارت های لازم برای بازاریابی و ارائه جملات و زبانی جادویی نگارش شده و در نهایت خواننده را یاری می کند تا بتواند یک پرزنت یک دقیقه ای موفقیت آمیز داشته باشد.

کتاب پرزنت یک دقیقه ای

کیث شرایتر
کیث شرایتر بیش از 20 سال تجربه در بازاریابی شبکه ای و MLM دارد. او به بازاریابان شبکه نشان می دهد که چگونه از سیستم های ساده برای ایجاد یک تجارت پایدار و در حال رشد استفاده کنند.
دسته بندی های کتاب پرزنت یک دقیقه ای
قسمت هایی از کتاب پرزنت یک دقیقه ای (لذت متن)
تا به حال همه ی این پرزنت های یک دقیقه ای را با این عبارت شروع کردیم: «اگه می خوای فلان قدر درآمد جانبی داشته باشی…». چرا؟ چون این کلمات نشان می دهد که یک راست رفته ایم سر اصل مطلب. نمی خواهیم دلشوره ی مشتری احتمالی بیشتر و بیشتر شود. با این کلمات به سوال «چقدر می تونم دربیارم؟» پاسخ می دهیم. و اگر قبلا حین گفتگو مشخص کرده ایم که مشتری احتمالی چه مبلغی مورد نظرش است، این عبارت مقدار پولی را که درباره اش صحبت می کنیم به او یادآوری می کند. ثانیا، می گوییم «باید این سه تا کار رو انجام بدی.» خب بله، اگر به توضیح بهتر کارمان کمک می کند می توانیم بگوییم «چهار تا کار». وای! مشتری احتمالی دارد با خودش می گوید «عالیه! لبّ مطلب رو گفت. این جوری وقت آدم تلف نمی شه. خب، سه تا کار، درسته؟ حالا چه کارایی هس؟ لطفا همین الان بگو. این یه پرزنت بازاری طولانی و پر از اطلاعات بی فایده و حرفای بی ارزش نیس. داریم می ریم سر اصل مطلب.» و بعدش ما با گفتن “شماره ی یک” شروع می کنیم. مشتری احتمالی با خودش می گوید «مثل این که همه چیز واضح و ساده س. فقط یه لیست کوچولو از کارایی که باید انجام بشه بهم می دن، چه عالی. حتما می تونم زود تصمیم بگیرم.» آیا می توانیم کلمات موجود در این قالب ها را تغییر دهیم؟ البته که می توانیم. اما حداقل باید بدانیم چرا این کلمات در پرزنت ما جا داده شده. می خواهیم زود برویم سر اصل مطلب و کاری کنیم مشتری احتمالی احساس راحتی کند. دارد آسان تر می شود، نه؟ برای چند پرزنت دیگر آماده اید؟