کتاب تنها نکته ای که لازم است بدانید

The One Thing You Need to Know
(درباره ی مدیریت عالی،رهبری عالی و موفقیت فردی پایدار)
کد کتاب : 74007
مترجم :
شابک : 978-9642363155
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 323
سال انتشار شمسی : 1390
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

اصل را نشانم بده
The One Thing You Need to Know
اصلی ترین توصیه ی رهبران، برای ساختن رهبران جدید
کد کتاب : 86293
مترجم :
شابک : 978-6227714883
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 290
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تنها نکته ای که لازم است بدانید اثر مارکوس باکینگهام

باکینگهام که در کمبریج تحصیل کرده است، که کتاب او یعنی کتاب تنها نکته ای که لازم است بدانید یکی از معتبرترین کتاب ها محسوب می شود.
مدیریت عالی، رهبری و موفقیت شغلی - باکینگهام از نمونه‌های کاربردی فراوانی استفاده می‌کند تا نشان دهد که بینش کنترل‌کننده در قلب این سه قرار دارد.. خوانندگان مشتاق خواهند بود تا پاسخ‌های متفاوت و شگفت‌آوری را برای هر یک از این موضوعات غنی و پیچیده کشف کنند. هر کدام را می‌توان بی‌پایان برای جزئیات بیشتر توضیح داد، اما موهبت بزرگ باکینگهام این است که می‌تواند انبوه برنامه‌های اغلب متناقض را از بین ببرد و بدون ساده‌سازی بیش از حد، در مورد آنچه مهم‌تر است، عمل کند. همانطور که او مشاهده می کند، موفقیت نصیب کسانی می شود که به بینش اصلی توجه داشته باشند، تمام پیامدهای آن را درک کنند، و تصمیمات خود را حول آن سوق دهند. باکینگهام استدلال های خود را با تحقیقات معتبر از منابع مختلف، از جمله داده های تحقیقاتی خود و مصاحبه های عمیق با افراد در هر سطحی از سازمان، از مدیر عامل تا خدمتکار هتل و پسران سهام، پشتیبانی می کند.

کتاب تنها نکته ای که لازم است بدانید

مارکوس باکینگهام
مارکوس باکینگهام (Marcus Buckingham‎؛ زادهٔ ۱۱ ژانویه ۱۹۶۶) سخنران انگیزشی، مشاور مالی و نویسنده اهل بریتانیا است.وی بر پایهٔ داده‌ها و آمارهای مبسوطی که از طریق گفتگو با کارگران و کارمندان گوناگون در سرتاسر دنیا بدست آورد به این عقیده و بینش رسید که انسان‌ها از طریق یافتن و تکیه بر توانمندی‌هایشان است که می‌توانند به بهترین نتیجه‌های دلخواه زندگی‌شان برسند، نه از طریق تمرکز و تکیه بر روی ضعف‌ها و کمبودهای خوددانسته.مارکوس دانش‌آموختهٔ رشتهٔ «...
دسته بندی های کتاب تنها نکته ای که لازم است بدانید
نکوداشت های کتاب تنها نکته ای که لازم است بدانید
Buckingham is a superb writer and speaker who can make complex ideas crystal clear, cut through to the core insight, and reveal its crucial importance. He has been an inspiration to all of us at Lexus.
باکینگهام نویسنده و سخنران فوق العاده ای است که می تواند ایده های پیچیده را شفاف کند، بینش اصلی را برش دهد و اهمیت حیاتی آن را آشکار کند. او الهام بخش همه ما در لکسوس بوده است.
Denny Clements

Marcus Buckingham is flat out the most original, provocative writer there is on the subjects of leadership and management.
مارکوس باکینگهام بدیع ترین و برانگیزاننده ترین نویسنده ای است که درباره موضوعات رهبری و مدیریت وجود دارد.
Tony Schwartz

قسمت هایی از کتاب تنها نکته ای که لازم است بدانید (لذت متن)