کتاب شکلات برای قلب مادران

Chocolate For A Mother's Heart
کد کتاب : 74018
مترجم :
شابک : 978-9642362981
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 198
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب شکلات برای قلب مادران اثر کی آلنباو

در کتاب شکلات برای قلب مادران به قلم کی آلن بوخ، داستان‌های حقیقی بسیاری روایت می‌شود که زنانگی و تجربه فراموش نشدنی مادری را به تصویر می‌کشد. داستان‌هایی گوناگون از داستان‌های دلگرم کننده تا داستان‌های تلخ و شیرین.
کی آلن بوخ (Kay Allenbaugh) در این کتاب داستان مادری را شرح می‌دهد که در تمام مراحل زندگی فرزندش کنار اوست. زنی که می‌داند در چه زمانی چه بگوید یا رازی را نزد خود نگه دارد. مادری که گوش به زنگ است، مادری که هرگز از رسیدگی به فرزندش دست برنمی‌دارد. با اطمینان می‌توان گفت که شما می‌توانید خود و مادرتان را در کتاب شکلات برای قلب مادران (Chocolate for a Woman's Soul) دوباره بشناسید.
کی آلن بوخ خالق سری کتاب‌های شکلات، نویسنده و سخنرانی است که به عنوان آفریننده داستان‌هایی برای زنان در سراسر دنیا شناخته شده است.
کسانی که در گردآوری کتاب شکلات برای قلب مادران همکاری کرده‌اند از نویسندگان یا سخنرانان انگیزشی، روزنامه نگاران، مجریان رادیو و رهبران معنوی، روان درمانان، زنان تاجر و بسیاری دیگر هستند.

کتاب شکلات برای قلب مادران

کی آلنباو
کی آلنباگ (Kay Allenbaugh)، خالق مجموعه شکلات، نویسنده و سخنران است که به عنوان مراقب داستان های زنان جهان شناخته می شود. او در دریاچه اسویگو، اورگان زندگی می کند.