کتاب هنر موفقیت در ارائه محصول

Presenting to Win
(تجارت جهانی19)
کد کتاب : 74022
مترجم :
شابک : 978-9642362417
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 430
سال انتشار شمسی : 1390
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب هنر موفقیت در ارائه محصول اثر جری ویسمن

کتاب هنر موفقیت در ارائه محصول اثر جری ویسمن، مملو از اقدامات آسان و مثال‌های واقعی کارساز در زمینه فروش است. جری ویسمن به شما کمک می‌کند بر ماهیت معرفی‌ محصولتان متمرکز شوید نه بر شکل آن. او شما را مجبور به درست و موجز فکر کردن می‌کند. در نتیجه هم شنوندگان و هم خودتان کسب و کارتان را بهتر می‌شناسید.
فنون ویسمن خود را با میلیارد‌ها دلاری که برای آن واریز شده، اثبات کرده‌اند. هزاران تن از مشتریان طراز اول او هم اکنون بر آن فنون تسلط یافته‌اند. اکنون نوبت شماست!
کتاب هنر موفقیت در ارائه محصول (Presenting To Win) به‌ سرعت با استقبال و فروش بالا در سراسر دنیا روبه‌رو شد به گونه‌ای که این کتاب اکنون به ده زبان ترجمه شده است! در این کتاب جری ویسمن (Jerry Weissman) نشان می‌دهد چگونه از قدرت بی‌سابقه برای معرفی‌های مجازی از طریق مایکرو سافت، لایو میتینگ یا وب اکس یا سایر خدمات کنفرانس وب استفاده کنید.
امروز سی میلیون معرفی حضوری انجام خواهد شد. میلیون‌ها معرفی با شکست مواجه خواهند شد و میلیون‌ها معرفی دیگر با خمیازه و خستگی شنونده روبرو می‌شوند.
تعداد اندکی موفق به ایجاد رابطه عمیقی می‌شوند که با وجود آن معرفی کننده و حضار یکدیگر را به‌طور کامل درک کنند، زمینه‌ی مشترکی بیابند و با یکدیگر تصمیم به اقدام گیرند. هنر موفقیت در ارائه محصول یعنی فن بیان کردن موضوع طوری که «آها…» را که حاکی از تأیید است بشنوید! چند لحظه …….. و موفقیت خارق‌العاده‌ای که در پی آن است.
جری ویسمن به شما نشان می‌دهد چگونه این حقایق گزارش گونه را تبدیل به ماجراهای مستدلی کنید که به‌دقت بر آنچه چه چیزی بیشترین اهمیت را دارد، متمرکز شود یعنی چه نفعی برای شنونده دارد.
بسیاری از مردم نمی‌دانند جری ویسمن کیست یا چرا او به عنوان «جادوگر آهاها» معروف شده است. هنر موفقیت در ارائه محصول قوانین ساده‌ی استادی را مشخص می‌کند و از آن قوانین در ارتباطات به روشی جدید استفاده می‌کند. جری تجارب شخصی خود را با شمایل‌های صنعتی که به خواننده کمک می‌کند جنبه‌ی عملی روند کار را ببیند، در میان می‌گذارد. شما بلافاصله نتیجه می‌گیرید که دوست دارید جری در معرفی بزرگ بعدیتان عضوی از گروه شما باشد.

کتاب هنر موفقیت در ارائه محصول

جری ویسمن
جری ویسمن (Jerry Weissman)، مشاور شماره 1 ارائه های شرکتی در جهان، به دلیل جلسات مربیگری محرمانه اجرایی خود در سراسر جهان شناخته شده است.